Nekad Melker-OP | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? melker

Vad heter du på discord? melkererl#1913

Hur gammal är du? 14 år gamamal

Hur många timmar har du på Fivem? 300 plus timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill vara chef för att jag känner att jag kan ta ansvar som chef för att jag har erfarenhet igenom tidigare jobb och vill att det ska vara nån som jobbar hela tiden där. Jag tar allting seriöst när det behövs och får mina kolegor att trivas på jobbet för om dom inte trivs på jobbet så gör inte eller jag det. Jag tycker att det är super viktig att kunderna tjäner sig tryga och att anställda känner sig säker på jobbet. Jag tycker att jag kan ta bra ansvar av jobbet och bidra med seriös och bra rp så att det inte bara är massor med lallare på jobbet osv. Och jag vet att jag kan ta det ansvaret som behövs inom jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenhet av jobbet efter som att jag har varit chef på falck förut. Jag tar stort ansvar av mina anställda och jag tar också ansvar då så att det inte skulle bli nån lall utan ett seriöst rp och roligt rp där alla hade kul och var glada. Jag håller alltid koll på vilka som jobbar och inte jobbar och dom som inte jobbar och bara vill ha pengar kommer på en gång att få sparken och ha det svårare att börja jobba igen. Jag vill att alla mina kolegor kommer at trivas på jobbet och att ingen ska tjäna sig osäker eller rädd på arbetsplatsen och det tycker jag är jätte viktigt med att vara chef. Dom som inte sköter sig inne på Mekonomen kommer få en varning och sen 2 eller 3 varningar blir det blacklist/ Portad så kommer håll enormt med koll så alla sköter sig.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter alexander swan och har alltid gillat bilar dagen han fick jobbet på falck var han överlycklig och åkte till jobbet direkt.
när han kom dit hade han jobbiga kolegor som retade honom han orkade inte bli retad längre så han sa upp sig och ansökte som chef på mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag minst 4 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och det kommer aldrig bli någon annan

Har du läst våra Regler? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka