Nekad Melker-OP | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2007

Vad heter du på discord? Melkererl#9113

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag till fredag 15:00-22:00
Lördag-söndag 08:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat typ 350 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla koll på alla så de inte bryter mot reglerna och inte förstör för andra, även om de skulle vara min vänner eller kollegor så kommer jag fortfarande /svbana de eller /kicka de. jag kommer fortfarande rpa även fast jag håller koll på de jag spelar med så de inte bryter mot reglerna. jag vill också hjälpa alla staffs igenom att underlätta deras jobb så de inte behöver sitta i noclip konstant, jag clippar med medal så jag kan ha bevis på alla bans och kicks

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill hjälpa staff teamet genom att sv banna och kicka folk som bryter mot reglerna och lallar. jag vill också jag kommer också ta lärdom av andra staffs och SV så jag kan utveckla mitt egna staff arbete. jag vill få bort så många som söjligt som lallar för att jag tycker att det är väldigt tråkigt och det förstör för alla andra folk på servern och det blir inte bra scenarion om någon kommer in och TE.X sjunger när man har ett seriöst scenario. jag kommer göra så mycket staff-jobb som möjligt sp jag kommer göra det medans jag åker med kompisar och när jag jobbar. medans jag kör min bil eller åker med någon annan kommer jag alltid hålla utkik efter bilar som står mitt i vägen och dva dom direkt, jag vill bli servervakt för att det är svårt för typ 15 mods ock 5 sr.mods att hålla koll på 450 personer hela tiden

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kan bidra med dagligt staff arbete som TE.X åka runt och dva bilar som inte är på sin plats TE.X att en bil står mitt i vägen. jag kan också bidra med att rens bort och banna eller kicka regelbrytare och lallare när staffs har rensat bort lallare så kan det bli mycket mer och bättre scenarion. jag kommer underlätta modsens arbete genom att hålla utkik när jag kör min bil

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli sv för att jag kan mycket commands och jag tycker att det behövs flera bra servervakter i unive, jag bemöter alltid folk med respekt och seriöst, jag kommer alltid sköta mitt jobb och sköta det seriöst. jag ska bli servervakt för att jag tycker att unive ska bli en bättre plats.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag vill förbättra unive genom att nästan hela göra staff arbete och alltid hjälpa staffsen. unive har ett väldigt trevligt staff team och jag hoppas att jag en dag kommer bli en av dom,
jag är bra på att ta in kunskap snabbt så jag kommer lära mig ännu mer än det jag kan snabbt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (anledning) detta gör att någon blir bannad i 60 min om man har brutit mot reglerna. /kick (id) (anledning) detta gör att man blir sparkad från servern och det står varför. /revive (id) detta gör så att någon blir revivad man ska bara andvända detta commandot om de har dött av dsync eller någon allan bugg /dv (radius) detta gör så att en bil blir beslagtagen och man får tillbaka bilen efter restart. /toggleid visar allas id som är nära dig /togglename man ser allas namn som är nära dig /sqlban (id (tid) (anledning) detta ska bara ändvändas mot folk som faktiskt har brutit mot reglerna. /sqlbanoffline (hex id) (anledning) (tid) detta gör så att någon som bryter mot reglerna kan bli bannan när de inte är inne på servern. /sqlunban (hex-id) Du tar bort personens ban /givemoney (id) (summa pengar) Detta ger personen summan pengar som du har skrivit /noclip Sätter dig i no-clip mode. När man är i no-clip mode är man osynlig och man kan flyga. Dessutom så kan du åka igenom väggar bara trainees och uppåt kan vara i noclip . /clearinventory (id) Du rensar personens inventory. /clearall Du rensar chatten för alla på hela servern /addkey (namn) Det här spawnar in en nyckel /goto (id) Detta teleporterar dig till den spelare som du har anget /sqlbanhistory Här kan du se folks ban historik /announce Här skriver du så att hela servern kan se, detta används bara om det är ett väldigt viktigt meddelande /ooc här skriver du ooc så hela servern kan se /tpm Du teleporterar dig själv till din marker på mappen /giveitem (id) Du ger någon ett föremål t.ex en telefon /giveweapon (id) du ger någon ett vapen tex WEAPON_nightstick /setjob (id) (jobb) (rang) Detta anställer personen på det jobbet som man har anget som den rangen som man har anget

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja de var felaktiga och väldigt länge sen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Utveckla "Varför ska just du bli servervakt?" samt "BUMP:a" endast en gång per 24a timme.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka