Inaktuell Melker Nillsson | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crygo

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
14
Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2008

Vad heter du på discord? Crygo#0001

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Hur aktiv kommer du att vara? Måndag 14:45 till 21:30
Tisdag 15:45 till 21:30
Onsdag 15:10 till 21:30
Torsdag 14:20 till 21:30
Fredag 14:30 till 03:00
Lördag 08:00 till 02:00
söndag 09:00 till 21:30

Vad heter du? Melker Nillsson

Hur gammal är du? 21 År

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag är väldigt simkunnig. Jag har simmat ungefär hela livet.

Varför vill du bli polis? Jag tycker det ser ut som att vara en väldigt roligt och seriöst yrke. Jag vill även jobba på en större jobb och bli bättre på min rp. Jag vill även testa olika jobb.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste är att hålla staden i säkerhet. Och då menar jag t.ex. att hindra slagsmål mellan folk, hindra att folk tar självmord, rån på personer, bankrån samt butiksrån. Det är också viktigt att de håller staden under kontroll så ingen bryter mot lagen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att Polisen håller koll på alla i samhället så de inte bryter mot lagarna i staden. Som t.ex. köra för fort, råna folk osv. De håller även staden trygg så ingen flyttar till en annan stad.

Det finns olika bilar som Volvo V90.
Det är viktigt att alltid hålla koll på radion då du kan komma om dem som anropar behöver hjälp, Detta gör att alla poliser kan samarbeta på ett bättre sätt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag jobbar på Securitas just nu så jag vet hur man kommunicerar i radion, jag hur hur man använder sirener, jag vet hur man använder taser.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn person och jag blir inte ofta stressad. Jag är ofta glad samt pratglad med alla. Jag kan ta kritik och det kan göra att jag lär mig av mina misstag och då lär jag mig och förbättrar mig när jag gör misstag. Om någon blir illa behandlad/misshandlad så ingriper jag direkt för att få slut på de så den som blev illa behandlad kan gå andra hållet så han inte blir illa behandlad av de igen.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt. Jag är glad och trevlig. Jag har även erfarenheter inom yrket.

Senast ändrad:
Tillbaka