- Meddelanden
- 115
- Reaction score
- 14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198843267462/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar Strandberg
Vad är ditt discord namn? Crygo#0001
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt glad och härlig person för han har snälla polare. Som gillar att hänga med polare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp, och se till så staden är en trygg plats.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har bra RP, bra jobb, många spelare så det är roligare.
Hur hittade du Unive? Jag ville köra Gta RP så jag laddade ned FiveM och den första servern jag såg var Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja bli bättre på rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya vänner!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar Strandberg
Vad är ditt discord namn? Crygo#0001
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt glad och härlig person för han har snälla polare. Som gillar att hänga med polare.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp, och se till så staden är en trygg plats.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har bra RP, bra jobb, många spelare så det är roligare.
Hur hittade du Unive? Jag ville köra Gta RP så jag laddade ned FiveM och den första servern jag såg var Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja bli bättre på rollspel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nya vänner!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på Unive.