Nekad Melker Nillsson | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crygo

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
14
Länk till din steam profil: 76561198843267462

Ditt Hex-ID: 110000134a18986

Vad är din discord tagg? Crygo#0001

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit bannad för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade på något sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa en sak till min kompis sen började han jaga min så jag sprang iväg men han följde efter mig. Sen slog han ner mig några gånger sen kom vår kompis med en voi och han hoppade av den så jag tog den sen blev jag bannad för lall och jag vet inte varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte en felaktig ban för jag slog min kompis typ två gånger för han slog ner mig många gånger men det skulle istället vara typ 10 timmar inte 3 dagar för det som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft men jag skulle inte kalla det sunt förnuft för det jag gjorde för en kille slog ner min kompis och då slog jag tillbaka för att skydda min kompis sen blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunna sagt sluta till honom o sprungit iväg någon stans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska säga konstiga saker till folk för då kan de bli sura och då kanske någon tror att jag har gjort något fel och då bannar dom mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka