Nekad Melker Nillsson | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crygo

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
14
Länk till din steam profil: 76561198843267462

Ditt Hex-ID: 110000134a18986 (Hex)

Vad är din discord tagg? Crygo#0001

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit bannad för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var jag som lallade av min kompisar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis Hugo skulle köpa en båt. Sen efter han köpte den åkte vi ut på vattnet. Alla hoppade i vattnet o vi hade kul. Sen missclickade jag så han tasera mig för han jobbar på securitas. Efter det så hoppas jag ner i vattnet o simmade runt. Sen när vi skulle in till land igen så parkerade Hugo sin båt sen åkte vi till gymmet o gymmade. När vi hade gymmat klart så åkte vi till torget för att ta ut en annan bil. När vi skulle ta ut en bil sa jag en sak till min kompis så han jagade mig. När han kom ifatt mig så slog han ner mig, sen sa jag det igen så han sprang efter mig. Sen slog han ner mig igen. Efter det så slutade vi o slåss o jaga varandra. Och då kom vår andra kompis som också var med på båten. Han kom med en voi och körde över mig. Sen tog Hugo den och körde över mig och min andra kompis. Sen tog jag den för att köra ifrån dom. Och då sprang de bakom voien så de ramlar o tar skada av det sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för jag slog honom och sa saker till honom som jag inte skulle gjort, men jag tycker att jag iallafall skulle fått en ban på 1 dag istället för 3 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min kompis Hugo såg att det skulle vara en talangjakt på en arena och att det var en buss på torget så vi åkte till torget för att hoppa på bussen. När vi hoppade på bussen så åkte vi till arenan. När vi blev avsläppta på arenan så gick vi in. Våran kompis Kalle som jobbade på Securitas var också där så vi pratade med honom också. Sen gick Hugo iväg någon stans så jag ringde honom och frågade vart han var. Då sa han att han höll på att bråka med någon så jag kom för jag ville reda ut det. Och när jag kom så stod de o bråka så sa egghuvud till varandra o massa dumma saker. Sen gick jag och Hugo runt på arenan o kolla lite sen åkte vi till the palaver för de öppnade då. Sen när vi var framme så gick vi in där. När vi hade varit där i ca 20 minuter så gick vi ut för att ta lite frisk luft för vi hade druckit sprit o festat. Och då är den killen från arenan där ute. Så då börjar de bråka igen. Och sen slog den killen Hugo så jag sprang efter honom. Och efter jag hade sprungit efter honom ett tag så slog jag honom för att han slog min kompis. Sen blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha lämnat platsen istället för att stanna så ingenting skulle ha hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte säga random saker till någon som jag inte borde säga, jag borde tänka lite mera innan jag gör saker, jag borde inte slå tillbaka som jag gjorde, jag borde lämna platsen om jag vet att det inte kommer bli bra efter allting och så borde jag inte lalla som jag gjorde heller.

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Allt lallande på servern förstör RPn oavsett med polare eller inte.

MVH,
.Arrebojj - Trainee
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka