Nekad Melker Milell | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Milell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? r4se

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Gillar bilar, snygga kläder, vill bli rik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har varit en fattig bonde som vill börja bli en rik man med snygga bilar och snygga tjejer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer se till så att alla har en bra stund och ingen blir kränkt. Tänker även hitta kompisar som också är intresserade i bilar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir kidnappad så kan du inte bara börja skjuta alla runt dig. Det ska vara roligt för båda sidorna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag lärde mig att det brukar vara bättre att erkänna vad man har gjort.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid visa de andra medlemmar med respekt och försöka undvika kränkningar och nedvärderande kommentarer. Du får inte heller döda eller slå andra spelare utan bakomliggande scenario. Man måste ha en röst som passar in med den karaktär man spelar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en väldigt bra bild på pengarnas värde och är även väldigt tacksam för minsta lilla. Jag jobbar hårt så att jag sedan kan ta det lugnt.

Nekad.
Anledning: Beskriv din karaktärs personlighet istället för att han gillar bilar, snygga kläder och vill bli rik. Utveckla ditt svar om hans bakgrund och framtidsplaner. Svara ordentligt på frågan angående om du brutit mot reglerna, förklara vilken regel du bröt emot och vad du lärde dig.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka