Nekad melker johansson | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melker johansson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199367010588/

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? melker_0414#1797

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2002

Berätta om din karaktär. Jörgen Johansson en riktig hel svenska som är 39 år gammal men beter sig ganska gubbigt gillar att sitta och dricka kaffe och snacka skit. Han älskar bilar och motorer och allt som har med fart att göra. han föddes 2000-09-13 i snöstaden, han flyttade iväg redan när han var 6 år gammal pågrund av att polisen tog hans föräldrar för dom inte kunde ha kvar han då körde polisen han till fristaden där han växte upp och blev myndig, Men han hade det väldigt svårt att få jobb där för alla hade fått hört talas om han föräldrar så han blev väldigt ledsen och började där med att vara springis åt ett gäng men efter 2 år så blev han less. han flyttade till en liten by och startade upp en bilfirma där men redan efter 6 månader blev han less han valde att ge företaget till sin bästa kompis där när alla papper var påskrivna så flytta till en riktigt stor stad. Han packade sina väskor och tog flyget till unive. Efter en lång flygresa på 14 timmar så landade han men precis då fick hen ett telefon samtal det var från polisen.... Han svarade genast
- Hej! det är polisen, jag heter Andreas
-Hej Anders?
- det är så att det har skett ett rån på bilfirman och tyvärr blev isac skjuten (hans bästa vän).
-Vaaaa vad säger du skämtar du med mig?
-Nej det gör jag inte, men jag skulle vilja att du skulle kunna komma hit och gå på begravningen och framför allt lösa alltmed bilfirman
-Asså okey jag kommer är där imorgon på morgonen!
-HEJDÅ.
Anders fick panik han åkte fort till hotellet -Hej jag behöver ett rum i ungefär 2 veckor.
-Absolut namn?
-Anders Andersson
-Ja men absolut du får rum 263 där
-Tack så mycket
Anders sprang in i rummet och lämna sina grejer och tog med en liten väska med kläder bara han ringde taxi och sa stora hotellet till flygplatsen så snabbt som möjligt. Taxin kom hämtade upp han och körde han till flygplatsen han satte sig på flygplanet och åkte direkt tillbaka till eldbyn......
[21:40]
Nu hade han landat han blev upp hämtad polisen och medans ställde polisen några frågor om han hade några fiender och sånt. sen kom han till bilfirman och blev helt förskräckt han blev så ledsen han satte alla sina sparpengar på att bygga upp bilfirman igen men gedde bort den ännu en gång sen åkte han tillbaka till unvie och fortsätter leva sitt liv där

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill speal på en sriös server med bra rp så¨min egna rp kan utvecklas och hjälpa andra bygga upp sin rp bättre.
Sen är det ju även en stor server som gör så att man kan träffa fler personer och bygga kontaketer och det är även ett bra sfatt team

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en hög kvalitet Rp och är extremt seriös när jag väl spelar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens bästa att alltid göra som du skulle gjort iverkliga livet t.ex om du är poolis så kan du skjuta en grabb ibenet istället för ihuvudet om den skulle gjort nått

Hur hittade du Unive? på five,m opch kändes nice när jag gick in [21:40] ändra lite

Tillbaka