Accepterad Melker Enlund | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Enlund

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Melker#1645

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola måndag - fredag. Har inga fasta speltider. Väldigt aktiv medlem på Unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år +

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/gukI2ud . Kan påpeka att 3:e bannen var felaktig, tog det e support med han

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta staff/Helpers arbete. DVS att vi har tillgång till att banna/Kicka folk från servern som begår regelbrott. Dem finns för att "städa" servern där staff inte är tillgängliga. Vi kan också göra /dv för att despawna bilar som bara ligger mitt i vägen

Varför vill du bli servervakt på servern? Simpelt svar. Jag vill vara SV för att underlätta staffs arbeta och se till så att dessa oseriösa spelare blir skickade. Jag har varit i många scenarion där man t.ex möter en person som lallar, säger olämpliga saker och man då behöver tillkalla staff till platsen så får dem lösa det. Detta brukar då ta tid och blir svårare att skicka den oseriösa spelaren. Detta kommer att underlätta för mig då jag arbetar för tillfället som polis på servern och möter dessas oseriösa spelare ofta. Blir lättare att sköta hand om jobbet själv istället för att göra /m till en SV, eller skicka Report/help till staffs. Jag vill underlätta erat arbete där dessa staffs inte ser/befinner sig på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kort sammanfattning. Man använder SV kommandos för att man själv ska vinna på det, kan vara t.ex ToggleID i stormnings scenario eller att man revvar sig själv under skottlossning.

Nekad, du måste ha varit medlem på unive i 30 dagar sträck innan du kan bli servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka