Inaktuell melker andersson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abbe karim

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? rimmerdal#7614

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. . Hej. min karaktär heter Melker Andersson han föddes år 2000 i ett fattigt område i Rumänien. När Melker var 8 år gammal var han tvungen att flytta med sin Mamma till Sverige på grund av att han hade en alkoholiserad Pappa som hade skadat både Melker och Melkers Mamma genom hela Hans uppväxt. Melker och hans mamma bodde i ett litet billigt hus i Göteborg. Hans Mamma hade inget jobb med inga pengar så då behövde Melker hitta jobb så dem kan få in pengar. Melker hade mycket intressen om bilar och han älskade att meka med bilar. Melker hade en dröm om att ha ett eget företag så han kan göra sin mamma stolt. han jobbade från 7-16 varenda dag, kämpade och kämpade dag ut så han kunde göra sin mamma stolt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har bra erfanhet och skulle vela utveckla min rp och kunna förbättra roleplayen för alla i den här staden. jag kommer läsa igenom alla regler och visa respekt för alla. jag kommer tänka efter innan så jag inte bryter några regler. jag vill uttrycka min karaktär här i staden och bli känd bland alla i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att när man rpa så ska man försöka göra så att det blir roligt för båda parterna, så att båda blir nöjda av scenariot de gjorde och inte bara spela för min skull. Till exempel kan man vid ett rån ta en helt okej bil så att det även blir roligt för poliserna och möjligt för poliserna att komma ikapp och kunna vinna de scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och jag själv skulle väll sagt att sunt förnuft är som den viktigaste reglen inom rp också tänka på att man måste vara in caracter när man roleplayar för de blir fel om man börja säga typ vilken knapp ska jag använda för att göra något. sen att de är ett spel måste man också värna om sitt liv typ om man krockar ska man rp som att de hade vart om det hade hänt irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har haft många års erfarenhet då jag har spelat på denna server tidigare i ungefär 2 å¨r

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle väll sagt jag är både en person som har mycket erfarenheter inom rp där jag är mogen i mitt rp som t.ex. att jag inte lalla runt och jag tar lugnt i mina beslut

Tillbaka