Accepterad melker andersson | Medlem ansökning [Dateddeee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melker andersson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Smurfen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter casper andersson och är född år 2001-01-18

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är rolig snäll kriminell.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har en dålig bakrun för mina vänner hata mig sedan så var dom också kriminella och jag och min pappa jobba så hårt för att känna ihop lite pengar till ett hus för vi var hemlösa den tiden min pappa jobba med att sälja ved och jag jobba med krimenella saker och jag gjorde inte så bra saker kan jag säga er jag döda personer för att få pengar men nu har vi råd med ett hus min framtidsplan nu är att fortsätta med det krimenella livet jag håller på med för att bli jätte rik så min mamma och pappa kan vara glada för resten av sitt liv men jag kommer alltid vara dum som kriminell sedan vill jag ha en tjej när jag är så rik och fixa ett bra jobb till min pappa

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket skoj och bra Community samt rp på servern jag är rolig och på hittig så jag kan hjälpa och jag kan bidra på alla events och samt så kommer jag donera en hel del pengar och samt hjälpa till om någon vill ha hjälp med något för är världigt omtänksam och snäll kille som hjälper till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder typ att man RPar så att motparten i scenen vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej eller 1gång på avena rp jag powergama en gång då så råka jag flygga på en sten så jag flögg högt upp i luften.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får it prata ooc vdma rdma powergama clogga suntförnufta eller meta gama fearrpa Social RP och sen lite mer man får it säga n-ordet eller lalla runt och luta dödöa kroppar samt poliser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej hoppas bara att jag kan komma in och rpa på denna servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka