Nekad Meliodas_7D | Whitelist ansökning| [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meliodas_7D

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Meliodas_7D

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199026242628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Olander

Vad är ditt discord namn? Ban, Fox Sin of Greed#6379

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Meliodas Olander, han kommer från Britannia, han är Demon kungen's son och han var en av de 10 budorden, Demon kungen's elittrupp, men det var för ca 3000 år sedan. Han fick en förbannelse, den förbannelsen gjorde att varje gång Meliodas dör, blir han ned skickad till hans fars lya och bli återupplivad, men hans känslor skulle ändras varje gång efter återupplivandet. Han äger en krog som kallas "Boar hat". När han blir arg kommer en symbol synas på hans panna som ska föreställa "De 10 budordens symbol". Annars när han inte är arg är han en ganska trevlig och omtänksam person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad så att jag kan göra lite mer roliga grejer än vad jag kan göra just nu, om ni förstår vad jag menar.. kanske inte, jag menar att jag kan skriva med andra som har whitelist och så att jag kan göra mer i själva Rollspel servern. Mina favorit typer av spel är just Rollspel. Jag har inte mycket att säga här... men jag antar det skulle vara roligt att kunna skriva med andra och ha mer kul än att vare ej-whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är uttråkat och vill kunna göra mer än vad jag kan just nu, jag har inget mer att beskriva på denna uhhh... text.

Hur många timmar har du på FiveM? 1 timme ungefär

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte "Swedish Gta Roleplay servers" och hittade er!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, fast inte på Gta, fast det var för ingen anledning jag blev bannad så, det gills inte hahaha... jo det gör det..

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Multistaden är den enda servern jag har spelat på gta :/

Senast ändrad:
Vad är det jag ska fylla i??
Utveckla svaren på alla frågor overall. T.ex, Beskriv din karaktär mer, hur är han som person, hur beter han sig i situationer, har han någon backstory? Och så kan du gärna fylla på mer text på frågan om varför just du ska bli whitelist! :)

Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka