Accepterad Melhomsi | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masterchief

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/PQPW8gggggg/

Ditt Hex-ID: steam:11000011729924a

Vad är din discord tagg? Malik

Vem var det som bannade dig? Celtrez

Bild på banmeddelande: Skärmbild (60).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att jag begick ett regelbrott under ett polisjag 06.00 på morgonen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var 06.00 på morgonen, jag hade stress med att avsluta mitt spel då jag skulle iväg till jobb. I alla fall jag skulle köra till ett garage där jag kunde ställa in bilen för att sedan logga ut, från ingenstans kommer det en polis som börjar jaga mig. Jag tänkte att jag skulle hinna köra ifrån polisen snabbt för att sedan avsluta, men jag var väldigt stressad och hade verkligen inte tid att gå igenom ett helt scenario där polisen tar mig och ska sätta mig i cell och ha snabbt förhör osv. Så jag skriver i ooc chatten att jag måste dra pågrund av jobb och sedan drar spawnmenu och väljer att spawna någon annanstans för att sedan avsluta därifrån. Jag fattar att det är noll tolerans mot c-logg och egentligen finns det ingen bra förklaring till varför man c-loggar. Men klockan var trots allt 06.00 på morgonen, alla som är inne vid den tiden lallar för det mesta, folk skjuter mot allt och alla. Folk vdm/rdm:ar osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker båda ja och nej.
Jag förstår att det jag gjorde är emot reglerna, men det är sååå sjukt mycket regelbrott under morgonen när få personer är inne.
Som sagt det jag gjorde var dumt och jag borde inte ha gjort det, men hade verkligen skit stressigt till jobbet och det var dumt av mig att spela så sent.
Men tycker att det var lite hårt straff för att egentligen inte ha förstört något större scenario.
30 dagars bann och allt indraget när min vän c-loggade mitt i ett scenario bland flera personer och fick bara 2 krim varningar.
Hade accepterat att jag får varningar eller åtminstone krim indraget, men 30 dagars bann och allt indraget när det typ inte är folk på servern och spelar.
Mitt uppsåt är inte att förstöra för servern eller något, jag diggar denna servern jättemycket och lägger verkligen mycket tid här och önskas såklart att fortsätta det.
Men hade uppskattat att vi åtminstone hade kunnat snacka om detta och isåfall komma överens om att vi fortsätter scenariot när vi båda har tid igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft någon ban förut men det va en ban som lades av misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns mycket som jag hade kunnat göra annorlunda, men klockan var ganska mycket och vart stressad så begick ett dumt val.
Men jag hade åtminstone kunnat vänta på att polisen kör fram för att sedan förklara för honom hur det ligger till och att jag måste iväg.
Jag hade kunnat fortsätta scenariot och ta smällen att jag kommer försent till jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att det var väldigt korkat gjort av mig att bara sticka och jag kan garantera att jag inte kommer att göra om det.
Allt jag ber om är en sista chans och kan förstå om ni vill dra min krim osv, men 30 dagar utan att få spela på denna servern kommer svida för att misstag som skedde vid en dålig tidpunkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår helt och det får ta den tid det tar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka