Accepterad Mekmud Svenson | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mekmud Svenson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/0989869/

Ditt Hex-ID: 11000014901c276

Vad är din discord tagg? Mrchicken#1558

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, Id pekar för veta om staff är där eller inte så du vet om du ska rpa eller inte

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag idpeka och för att jag körde lite för snabbt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade tjuvkopplat en bil för att jag inte hade en och innan jag gjorde det så koll jag runt för att se om det va någon som kunde se mig när jag såg att det inte var någon som kunde se mig så började jag tjuvkoppla bilen. medans jag gjorde det så rpa jag på jag hållde på att klippa sladdar och sätta ihop dom med andra sladdar. när jag var färdig så skulle jag hämta min vän men jag hittade inte han. jag märkte att bilen var bra på att drifta så jag fortsädde bara köra runt med bilen en stund och när det kom till en rundel så krashade jag och det skulle vara en krash som man kanske skulle dö av men jag landade på en bro som va nära. jag skrek medans jag va i luften och jag rpa att mitt ben va fast och jag kunde inte gå ut. jag försökte ringa en ambulans men dom svarar ju aldrig så man kan ju inte göra roliga scenarion och min väns telefon nummer glitchade typ så den raderades bara från mina kontakter och det är ju inte så realistiskt sen så blev jag bannad för Powergaming vilket jag inte tycker att det va och för att jag idpeka men jag rpa redan på krashen som att jag t.ex skrek medans jag va i luften och det va innan jag idpeka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel men jag tycker att 3 dagar är för mycket för ett scenario som man knapt kan rpa på och jag powergaminga inte. jag hittar ingen regel som säger att man inte får idpeka och powergaming är typ när man gör något orealistiskt vilket jag inte gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va längesen jag blev bannd så jag kommer inte ihåg så bra men den första bannen så va jag ny till rp så jag kunde inte reglerna så jag tog en ambulans och körde runt och den andra kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg att jag gjorde en överklaga på den och den blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte idpekat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte id peka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer att Godkänna dig då du som sagt inte visste. Men ID peak är inte okej i ett scenario då man vet att det är en där och man ska ändra sin rp bara sådär. om du fattar hur jag menar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka