Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Melker
Vad heter du på discord? Mekke1218
Hur gammal är du? 14 år fyller 15 om några månader
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år snart 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utecklar jobbet genom att göra så att folk kan laga sina bilar mer hos mekonmen och se till så att det är bra anställ och seriösa och se till så att alla kan rpea med /me när man lagar bilar kommer även se till så att det är roligt att jobba där och man inte blir uttåckad första dagarna och även se till till att det är mycket anställda så att det är aktivt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja det har jag jag har jobbat där tidgare och kan gela systemet och vet även hur man anstääler folk du lagar på f6 menyno och skrolar ner tills du hittar rätt altenativ tillexmepel tävtta och laga fordon men man ska också använa /me när man lagar.
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne nåra timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Melker
Vad heter du på discord? Mekke1218
Hur gammal är du? 14 år fyller 15 om några månader
Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år snart 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utecklar jobbet genom att göra så att folk kan laga sina bilar mer hos mekonmen och se till så att det är bra anställ och seriösa och se till så att alla kan rpea med /me när man lagar bilar kommer även se till så att det är roligt att jobba där och man inte blir uttåckad första dagarna och även se till till att det är mycket anställda så att det är aktivt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja det har jag jag har jobbat där tidgare och kan gela systemet och vet även hur man anstääler folk du lagar på f6 menyno och skrolar ner tills du hittar rätt altenativ tillexmepel tävtta och laga fordon men man ska också använa /me när man lagar.
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne nåra timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja