Accepterad mekkafv | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekkafv

Medlem
Servervakt
Meddelanden
253
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Vad är ditt discord namn? mekkafvv

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: rakki bambu

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ego, positiv och macho.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: rakki bambu har haft en svår uppväxt i ett osäkert sammhälle. när han var 9 år gammal förlorade han sin pappa inom krig, sedan dess har han haft det väldigt svårt i skolan och i samhället. rakki har en store brorsa som heter erik, erik och rakki har stått sig nära varandra sen deras pappa dog. erik har alltid ricktat rakki åt det rätta hållet i framtiden men rakkis personlighet hindrade allt. rakki är nu 21 år gammal och har precis blivit frisläppt från fängelse för grovt vapen brott. rakki vill nu ta över orten och dens kopplingar till krimminaliteten, erik har haft det svårt med pengar så han vill vara med rakki och erövra droghandlingen som pågår i orten. nu är rakkis mål att skapa ett gäng av kriminella personer, rakki har alltid haft kontakter till orten sen långt tillbaka, så det hoppas han inte kommer vara ett problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rättvis och rolig rp stil som jag ska utveckla under min tid här på unive. jag ska försöka göra scenarion roliga och spännade för båda parterna. Jag har läst på mig om precis varenda regel här på unive och kommer att uppfylla era förväntningar på mig som spelare här riktigt starkt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario kan tillexempel vara att ifall jag gör ett butiksrån så ska jag spela för att alla ska få det så roligt som möjligt och inte att jag ska vinna scenariot. Istället för att ha en okrossbar bil som går i 700 när jag ska göra butiksrån så kan jag matcha upp med polisen och ha en bil som går kanske 200-300 (vet ej riktigt hur ni har det för tillfälligt på unive med bilar villket jag dock borde märka rätt så snabbt). Man ska somsagt spela för motpartens vinst villket betyder att man inte ska spela för att vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit emot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Man spelar för makt och pengar istället för att ha kul! Metagaming: Man tar information ooc alltså out of character och använder den ingame, tillexempel om jag sitter i discord call och säger "hämta mig på piren". Fear rp: Man värnar inte för sitt liv. Rdm: Random death match man dödar någon utan en bakomliggande anledning. Vdm: Man använder sin bil som ett vapen. Copbait: Tillexempel om jag driftar framför en polisbil eller polisstation ( man försöker få polisens uppmärksamhet). Combat log: Man gör alt f4 mitt i ett scenario. Sunt förnuft: Man ska tänka som man skulle gjort i verkligheten, tillexempel "hade jag gjort detta irl?".

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag kommer bidra med en riktigt härlig RP!

+rep riktigt bra rpare har sett mycket utav han på andra servrar förut där han visar att han vet vad rp innebär!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! 😋

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka