Nekad mekkafv | Beslut Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekkafv

Medlem
Servervakt
Meddelanden
253
Reaction score
14
Ditt discord namn: mekkafvv

Ditt Hex-ID: steam:11000015658163e

Vad för typ av beslut gäller det? ban och indragna roller.

Vem/vilka tog beslutet? gurkludde tog beslutet vilket jag har full förståelse till.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag som testmedlem inte lyssnade på polisen när dom beordrade mig att gå ifrån platsen, samt så hade jag lite attityd som kan ses som copbait och jag förstår varför åtgärder togs, kommer aldrig göra om det igen.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet var felaktigt då jag lyssnade på polisen när dom sade åt mig att hoppa ned ifrån bilen, men jag kan erkänna att jag hade lite attityd men det var för att jag vill strida för min rätt då ingen lag brutits. Samt så var vi på en allmän plats där jag har rätt att stå. Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och sådant kommer inte att upprepas då jag lärt min läxa. Samt så var jag inte vid någon brottsplats och hade inte begått något brott, samt så tycker jag att strida för sin rätt inte ska ses som copbait för det är inte så det fungerar "IRL", så det är därför jag tycker att beslutet är felaktigt. Spelare måste få ha rätt att strida för frihet och inte bli tillsagda att göra massa saker när dom inte gjort något fel. Som spelare så borde man inte bemötas med ban om man strider för sin egen frihet och rätt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag hummade då jag inte hörde vad han sa: https://streamable.com/cy05zc , jag ber så hemskt mycket om ursäkt om min attityd är dålig, jag jobbar på att förbättra den men jag har haft det lite svårt pga familjeproblem.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du är orange spelare så du får helt enkelt sitta av denna så du lär dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka