Inaktuell mekkafv | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekkafv

Medlem
Servervakt
Meddelanden
253
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199408879166/

Ditt Hex-ID: steam:11000015658163e

Vad är din discord tagg? mekkafvv

Vem var det som bannade dig? nekkan tog beslutet att banna mig

Bild på banmeddelande: bild_2025-03-28_230244132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig eftersom att jag gjorde fel, jag fick en bugg där jag inte kunde tabba in i spelet så jag lämnade för att bli av med buggen, ja innan det så sa jag åt en att åka till krim sjukan i ooc chatten. jag vet att det var fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng skulle ut och skjuta ett gäng som vi har haft krig med sedan dog jag och blev hämtad av en kille som hittade mig, sedan sa han åt sin kompis att ta mig till sjukhuset men efter som jag dog av ett kriminellt nätverk så skrev jag "out of character" att ta mig till kriminella sjukhuset istället sedan checkade jag in för vård och det var då jag fick buggen, som en ny spelare visste jag inte vad jag skulle göra så jag fråga folk i discord vad jag skulle göra men fick inget svar, till slut sa en åt mig att stänga av mitt spel, då gjorde jag de direkt, sedan taggade Nekkan mig i unive servern och berättade till mig vad jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en del av bannen var felaktig då jag inte var medveten om att jag var klar med att få vård, jag ville bara att bli av med buggen så fort som möjligt men förstår att det kan se "suspekt" ut med tanke på att andra spelare har abusat en likadan metod för att "evada" kryckor, jag visste inte att detta kunde leda till en temporär avstängning. Den andra anledningen till min avstängning kan jag brösta för att jag gjorde fel och förstår det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare då jag blev tillsagd av min gäng chef som abusar /me och sa åt mig att loota en död kropp för att få tillbaka hans stulna ak47a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha mer tålamod med att lämna och inte använda ooc chatten på liknande sätt samt så hade jag nog kunnat rpa för på ett mycket bättre sätt än att bara vara lat och skriva i ooc chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte quitta när jag ställer mig upp och inte skriva i ooc, vilket klassas som meta gaming, jag ska också tänka mig för innan jag gör någonting och att inte lyssna på andra personer som inte är staff i unive och inte kan reglerna som dom!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka