Accepterad Mekka | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2Gurkis

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Vad är ditt discord namn? mekk4a

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Melker Johanssonär 30 år gammal
Melker växte upp i en mångkulturell stadsdel där han lärde sig att uppskatta olika perspektiv och kulturer. De har en bakgrund inom teater och skådespeleri, vilket har format hans kreativa anda och hans förmåga att anpassa sig till olika roller. Hans Far Pedro Sanchez var mycket förbannad över Gabriele och ville att han skulle jobba med något manligt. Efter att ha studerat skådespeleri på universitetet arbetade han som teaterregissör och skådespelare och hade även erfarenhet av att skriva manus.
Melker är en passionerad och känslosam person som ofta fördjupar sig i olika roller och situationer. Han känner en stark koppling till konst och kreativitet och berörs ofta av en känslomässig upplevelse. Han kan känna sig både upprymd och deprimerad beroende på vilken roll han spelar eller projektet han arbetar med. Hans mamma sa alltid till honom när du gör något gör de med 100% annars når du aldrig ditt mål.

Förutom teater utforskar Melker olika former av konst och kultur. Han är intresserad av måleri, skulptur och andra konstformer och spenderar gärna tid med att besöka konstgallerier och museer. Han är också en ivrig läsare och älskar att utforska olika genrer och litterära skrifter. Gabriel är också en naturälskare och tycker om att vara utomhus, vandra i naturen eller bara sitta och reflektera vid en sjö eller strand. senare i livet drabbades Gabriele av en sjukdom som skulle härska honom livet ut. Men Melker gav aldrig upp sitt hopp.

Melker flyttade senare in till staden unive för att bli bättre som person samt skapa ett nytt liv i hans nya kapittel vilket bidrar med att han skapar en familj samt införskaffar sig ett jobb som ambulanspersonal i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med sköna scenarion och sociala scenarion där man bidrar till något kul för båda parterna samt att ha ett mål inom rpn mitt mål inom rpn är att fixa fina bilar sedan tänkte jag bli ambulanspersonal då jag anser att servern behöver mer ambulans som kan hjälpa till mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att oavsett om du förlorar ett scenario kan du fortfarande ha roligt och ifall du skulle förlora ett scenario behöver du inte vara arg eller så du kan fortfarande ha kul om du förlorar de. Rp nivån förbättras rejält om du bara accepterar att du har förlorat då du inte behöver suppkriga osv men ifall de sker regelbrott så kan du alltid kontakta staffs..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan alla regler här är några exempel Rdm: Random death match man dödar nån utan anledning. Jag har läst alla regler. Vdm Fear rp att man värnar om sitt liv copbait du försöker få polisens uppmärksamhet . suntförnuft logisk tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit ägare för en rpserver 2023 och vet mycket inom rollspel och olika scripts Javascript NodeJS samt har jag arbetat med fivem framework så jag vet hur rpn och allt med fivem fungerar så det ska bli spännande resa här på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag tänkt. och denna ansökan är ej chat gpt ifall ni har bevis på de eller hittat något om de skicka i min pm tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka