Nekad Mekinator | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meo

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
185
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880352325/

Ditt Hex-ID: 110000136d76845

Vad är din discord tagg? Mekinator#2900

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-19 214631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att zem valde att banna mig eftersom att scenariot var extremt dåligt, icke socialt och jag "rdmade" även den som valde att hoppa support vilket jag föstår.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade haft bråk med montana och gambino under kvällen och vi ser en kille komma ut ur montana huset med en monatana bil så jag och två andra kidnappar honom och tar honom till ett relativt avlägset ställe och då så börjar dom två som jag var med direkt att söka igenom honom och bråka om vem som ska få hans glock vilket jag ej var inblandad i då det bara var idiotiskt sen så står vi och pratar med honom och precis när en av dom som jga var med frågar honom om nummret till hans boss så råka jag missclicka grabben i huvudet då får jag panik och springer därifrån eftersom jag inte kan skita i att göra nått bara för de va miss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men det var ett genuint misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad sen 2022 inga krimvarningar eller nått jag håller mig alltid till reglerna så mycket som möjligt men nu gick det helt enkelt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja alltså det är svårt att göra något annorlunda när man har missclickat men något jag kanske skulle kunnat göra är att clipa det och hoppa support själv och säga vad som hänt. Jag vill också säga att den delen av banen som har med "dålig social rp" tycker jag inte att jag var någon del av då det var dom två som jag var med som bråkade om glocken osv. Jag vill inte skylla ifrån mig utan bara förklara vad som hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja nästa gång något liknande händer så ska jag klippa direkt och skriva ooc till hen som var inblandad att det var missclick osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka