Accepterad Mekinator | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meo

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
185
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880352325/

Ditt Hex-ID: 110000136d76845

Vad är din discord tagg? Mekinator#2900

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: screen shot ban av makos.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Makos valde att banna mig för jag gjorde ett fel som förtjänas att bli bannad för, iallafall från det perspektivet av bara ett klipp. Jag vill framhäva att anledningen till att jag sköt kkillen var att han var stödig och kaxig under hela tiden medans han hade en pistol riktad mot huvudet. Men jag förstår varför jag blev bannad, jag gjorde inte de direkt efter jag blev bannad men nu när det gått ungefär en vecka så förstår jag efter jag har resonerat kring det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte till valmo plocket där det var tre grabbar som vi inte kännde igen och när vi pratade med dom så tyckte vi dom verkade lite suspekt så vi väljer att kidnappa dom och sedan köra dom några hundra meter bort till ett avlägset ställe. Vi börjar med att säga till dom att vi kommer ta deras mobiler samt vapen för våran egen säkerhet men om allt går smidigt så kommer dom gå därifrån med exakt det dom kom med. Vi börjar sedan prata med dom en efter en och första killen verkar helt oskyldig då hans andledning till att vara där var att han plockade blommor till sin flickvän så vi gav tillbaka hans mobil och till och med mer kontanter än vad han kom med sen så lät vi han gå. Sedan så pratar vi med dom andra två killarna och vi börjar med att fråga vilka dom är med och dom svarar att dom är med genovese family sen frågar vi vilka gäng som dom har bra kontakt med och vilka dom har konflikt med och dom båda svarar att dom inte har varken eller vilket vi tycker är lite konstigt då dom nästan verkar lite för neutrala. Det är ungefär här som en av killarna börjar bli lite kaxig samt börjar skratta efter typ varje mening som vi säger även fast vi fortfarande håller en relativt god ton mot dom men när han börjar bli kaxig så börjar vi bli mer hårda också och går rakt på sak óch säger att om dom ska vara där och plocka så ska vi ha en andel av det och då säger den kaxiga killen typ "det är lite roligt att ni kidnappar oss sen frågar om ni kan få en andel av det vi plockar" och då säger jag att vi inte frågar utan det är en order om dom ska vara där. Sen så ber vi han ta av sig sina solglasögon då vi inte kunde se hans ögon då börjar han skratta och säga att han inte ser nått utan dom sedan så frågar vi samma sak typ 3 gånger men han vägrar ta av dom sen så brister det för mig och jag skjuter honom vilket jag grovt ångrar då det var ett impulsivt beslut som jag inte skulle tagit. Iallafall så säger vi direkt åt hans andra kompius som var viud liv att ta han till sjukhuset och om han överlever att säga till honom att inte vara så stödig när han har en laddad pistol riktad mot huvudet sedan kör vi där så fort som möjligt så att ingen ska hinna se att vi har varit vid platse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel, jag skulle inte ha skjutit honom. Men detta har jag kommit fram till och lärt mig av nu när jag varit bannad i en vecka och märkt att det inte var värt det nånstans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad för två veckor sedan för en missclick men blev unbannad efter 1 dag ungefär innan dess har jag inte varit bannad sedan mitten på 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit det lugnare och inte tagit åt mig av att han fear rpade och skulle istället klippat det. Jag skulle sköt det hela mycket snyggare genom att komma fram till något genom ord istället för att använda vapen och vara impulsiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen jag har lärt mig att det inte är värt att göra något sånt för att man är sur över någon annans rp nivå för då blir min rp nivå lika dålig som hans utan jag ska vara den bättre rparen och sköta det med ord istället. Jag har tänkt igenom valet mycket eftersom jag inte kunnat rpa på en vecka och jag känner att jag verkligen lärt mig att även om man blir sur så¨är det inte värt att ta förhastade beslut som gör så man kan bli bannad som i det här fallet men det kommer inte hända i framtiden och jag tror att detta nästan hjälpte mig att förstå hur jag kan hålla en bättre rp-nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka