Nekad mekayla | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekayla

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebba

Vad är ditt discord namn? ebbatheg

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikayla Nilsson som är 15 snart 16 år. Hon kom till Sverige när hon var 2år och växte upp i ett hus med sin familj. Hon gick i skolan och hade ett hyfsat bra betyg. Mikayla hade inte så jätte många vänner när hon var yngre. Mikayla var ett duktigt barn som gjorde allt för att andra skulle må bra. Mikayla ses som omtänksam, rolig, snäll och mycket andra positiva saker. Hon letar nu efter ett enkelt jobb hon kan börja med sedan kanske utveckla sig ännu mer och höja jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett bra jobb, ha ett bra beteende. Jag kommer framförallt att ta mitt rollspelande seriöst och utveckla mig så mycket och bra jag kan. Jag är också väldigt öppen att lära känna folk i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska vinna i alla scenarion. eftersom man spelar för o ha kul med dina vänner och andra i servern. Det kanske gör det tråkigt för de andra i servern om man vinner över dem hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte använda sin bil som ett vapen alltså köra över personer med bilen utan någon anledning, för att slå ihjäl någon eller skjuta ihjäl någon måste man ha ett grundläggande scenario och man får inte medvetande försöka få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Har alltid rollspelat sedan jag var mindre på olika spel och har ett stort intresse för det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om det är någon som precis har börjat med Unive servern kommer man såklart hjälpa till så mycket som det går och hjälpa personen med att trivas o ha det roligt.

Nekad, har inte tagit intervju på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka