Nekad Meijster | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meijster

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198238998102/

Ditt Hex-ID: 1100001109d1e56

Vad är din discord tagg? meijster

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-18 155655.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Delvis för jag som icke kriminell innehäver olagliga saker samt att jag "rånade på piren"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En polare skrev till mig och förklarade hur han var död och inte hade tid för att åka till sjukhuset. Han frågade mig om jag kunde ta hans föremål så han ej förlorade dom när han dog. Därav så skulle han spawna på piren så jag kunde ta sakerna. Som det visar sig så var det inte min polare som spawnade vid piren utan en liknande person med ett nästintill identiskt inventory. Det var inte till min kännedom att jag inte fick ha vapen eller föremål som kriminella har även fast jag inte var det. Men nu vet jag självklart detta. En stund efter så kör jag bil och flyger ut ur servern, det är då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban. Alla anledningar samt påståenden i fråga stämmer. Jag gjorde fel som ej kunde reglerna till 100% och gjorde "krim utan krim". Att jag rånade på piren var en rent otursam händelse. Skulle självklart inte rånat en privatperson oavsett förutsättningarna. Har även tidigare innan jag spelade på unive kört på en server som heter/hette centralen. Där så verkade inte krim utan krim vara en sak som togs på och därmed så satt det kvar i bakhuvudet att det inte var några problem med att ha olagliga saker på sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesedan jag blev bannad har jag för mig. Relativt många saker som skett av missförstånd, men även vissa där jag kan ha råkat köra offroad med en sportbil. Vilket inte riktigt sker i verkligheten. Alltså sunt förnuft. Likt detta körde jag även för snabbt vid något område vill jag minnas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Japp, jag hade gärna undvikt att delvis "råna" personen samt att ha olagliga föremål i mitt inventory. Hade nog fått låta min vän fixa sitt eget problem genom att itu med det på egna händer. Blir faktiskt också lite dålig rp att "råna" istället för att ta någon till sjukhuset eller diverse vårdnadsplats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, inga fler olagliga föremål eller dålig rp. Att "råna" fel person var en ren olycka, men det får jag skylla mig själv för. Kommer framöver inte söka igenom eller "råna" även ifall det återigen vore till att vara en polare. Ska även vara säker på att jag kan alla mina regler för att undvika dessa scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, vill bara tilläga att jag för länge sedan läste genom reglerna och förträngt vissa delar. Därav så fick jag läsa igenom reglerna igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka