Nekad mehmet mohanmedson | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mehmet mohanmedson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198906429470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Challe

Vad är ditt discord namn? M̸EE6#7590

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Mehmet Mohamedson. Han är 18 bast och fyller år den 17 september. Han är född i Pakistan men det blev krig där så han behövde fly till Sverige. Vilket inte blev så mycket bättre. Han bor på gatorna men han försöker en dag att bli polis.
Han älskar fordon och kan också tänka sig att bli mekaniker om inte polis funkar. Han vill bli rik och framgångs rik.
Han gillar att ha många folk runt sig men om någon kaxar upp sig kan han bli lätt irriterad. Han har en bra vän här sverige så heter abdulah rasim. Dom drömmar om att kanske bli kriminela om inga job fungerar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta roleplay seriöst och inte lalla. Det skulle också var roligt och få något jobb där som t.ex polis. Jag vill uppleva det som att det borde var irl

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att sprida glädje, inget negativet och göra den roligare. Jag vill göra servern bättre ännu mer än den redan är.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Hade en gammal vän som spelade på den också ville jag testa också märkte jag att det var för bannat roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka