Accepterad Mehmet Hussain | Whitelist ansökning (Oppa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mehmet Hussain

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Mehmet Hussain

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886882629/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? lil abdi/Abdi Hussain#7824

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Asme Hussain och är en 20 årig grabb som kommer från somalia. Han är en väldigt drifitig person. Han har tidigare bott i en by nere i Afrika där han brukade jobba som mekaniker så han har typ 5 års erfarenhet. Han har det lite jobbigt i hemmet då hans fru är lite aggrisiv, eller ska man säga föredetta fru. Men han vill mer än gärna utveckla sitt jobb genom mekaniker i Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad på denhär servern eftersom jag kommer bidra med bra RP och en massa roliga scenarios. Jag har ganska bra erfarenhet inom roleplay då jag innan kört på ett flertal servrar. Jag kommer söka jobb till mekonomen då jag vill bidra med hjälp på servern så det alltid finns tillgängligt att uppgradera bilen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag känner ett flertal personer på denna servern som är whitelistade och det verkar vara väldigt roligt. Sen känner jag att det skulle få vara kul om man fick bidra lite på Sveriges bästa och största server

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 500timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag har kört lite på den tidigare då jag fått rekommendationer om att det är en rolig server att RP:a på

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Yes 1 gång på denna server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte i tillfället då Multistaden är min favorit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka