Nekad mehmed12 | Medlem ansökning [znapix] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mahmod2581

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ramzi

Vad är ditt discord namn? mahmod#2581

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är från kurdistan och flydde hit när han var 12 år ifrån krig för en bättre framtid. När han kom hit blev han bemött av rasism och folk som hatade på hans kultur. detta stoppade inte mehmed utan han tog det med en nypa salt och förtsatte med skolan. mehmed är snäll och rolig och respekterar alla men man ska aldrig ta hans snällhet som en svaghet då han är en väldigt stolt person och står för sitt ord. i kurdistan lärde han sig mycket om bilar och darför fick han ett stort intresse inom bilar. men han tycker särskilt om bmw märket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med långa och utdragna scenarion med mycket socialt rp. jag kommer göra allt i min makt för att förbättra rpen och kommer alltid följa regler oavsett vad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartnerns vinst är att låta den andra parten exempelvis om du blir jagad utav polisen och du vet att du kan köra iväg låta polisen då fånga dig så att du kan göra ett scenario utav det. Det är inte alltid kul att vinna utan man ska såklart ta en förlust och kunna rpa så det är inte vinsten som räknas i rp utan själva scenariot

Hur hittade du Unive? jag spelade på denna servern för länge sedan och har kommit tillbaka pågrund av att jag känner att detta är den ända servern man kan njuta av att spela rp

Nekad, ej tagit sin intervju inom den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka