mehiolol.G
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199076006044/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mehiolol gustafsson
Vad är ditt discord namn? mehiolol#9999
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1998
Berätta om din karaktär. jag e 22 år jag gillar spela, spela fotboll, jobba, och va med barnen och jag mår ganska bra jag e glad som människa
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker jag behöver de och jag skulle gärna vilja bli de för och jag kommer jobba med saker om nån typ frågar då gör jag de jag kommer va snäll och så.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att de e den jag älskar som mest och den jag ALLTID kommer älska och mest tycka om! <3
Hur hittade du Unive? genom att de rekomenderades och jag älskar servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar unive för de e den bästa rp sörvern som finns <3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mehiolol gustafsson
Vad är ditt discord namn? mehiolol#9999
Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1998
Berätta om din karaktär. jag e 22 år jag gillar spela, spela fotboll, jobba, och va med barnen och jag mår ganska bra jag e glad som människa
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tycker jag behöver de och jag skulle gärna vilja bli de för och jag kommer jobba med saker om nån typ frågar då gör jag de jag kommer va snäll och så.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att de e den jag älskar som mest och den jag ALLTID kommer älska och mest tycka om! <3
Hur hittade du Unive? genom att de rekomenderades och jag älskar servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar unive för de e den bästa rp sörvern som finns <3