Nekad MEGEN | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MEGEN

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/samiboi1337/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:206515096

Vad är din discord tagg? Duken69#8003

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bärde vapen på mig som jag ej får ha på mig. Stod också i sons området och gömde mig med ett vapen i handen som att jag skulle döda en eller fler karaktärer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En polare till mig som jag spelade med på servern gav mig ett vapen lite cash och annat så jag hade sen skulle vi iväg för att hitta något kul. Min polare ville göra världens dödsdåd på sons och han pushade mig att vara med men jag sa att ja visst men vi får se ifall jag dödar någon (med tanke på att jag var helt ny på servern så ville jag ej ställa till med trubbel). Vi ställde oss på ett varsitt ställe, jag stod på taket inne vid sons och han stod på något tak på andra sidan gatan. Min kompis hade en sniper och börja skjuta ungefär 3-5 sons. Ha i åtanke att jag har däremot inte avlossat ens en halv kula från mitt vapen utan jag står bara på ett tak med vapnet i handen och ingen har sett mig. Sen blev jag bannad men inte min polare (tror han blev bannad en stund senare när han ställde till med annat bus). Jag misstänkte att ni bannade fel kille med tanke på att jag inte hade skjutit någon men folk bara dog inne på sons att jag står med ett vapen på deras tak, så det är ju förståligt att i hastiga sekunden att man bannar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tyckte det både var mitt fel och en felagktig ban.
Min felaktighet: Jag bar på ett så kallat polisvapen vilket jag kan absolut förstå att det är emot serverns regler, det förstår vem som helst. Dock hade jag ingen aning att detta vapen tillhörde polisen, jag fick bara ett vapen av polaren och han har spelat på servern länge och han har berättat mycket om att han varit i ett gäng så jag antog ju bara att det var ett vanligt vapen som han fått ur sitt gäng. Hade jag inte varit helt ny på servern hade jag säkert vetat att vapnet jag får är specifikt ett polisföremål och inte för alla andra spelare och därifrån inte tagit emot det och bett om ett annat. Det blev helt enkelt bara en slarvigt och nybörjar fel, inte så mycket jag kunde göra annorlunda i stunden för jag visste knappt vad jag "gav mig in på".

Serverns felaktighet: Ni kanske skulle haft bättre koll på vem det var som orsakade all rdm istället för att ta första bästa (jag förstår att ni gjorde det med tanke på det hastiga situationen och den felaktiga rpn som spelades ut). Jag avlossade aldrig vapnet jag fick, utan jag stod bara där men såklart så förstår jag nu i efterhand att jag hade tydligen ett vapen på mig som var emot mina rättigheter och att det såg ut som jag var påväg att mass rdma. Hade jag varit i hens sitts som bannade mig hade jag tagit ur mig ur situationen och pratat med mig om liksom "hallå! vad pågår här vad gör ni, detta är fel".

Men i slutändan hade jag ändå blivit bannad tror jag med tanke på vapnet jag hade men som jag sagt tidigare att tyvärr fick jag ingen info om att detta var ett polisvapen

Ville bara tillägga ett "problem" vilket nån ansvarig kanske skulle kunna prata med mig om. Nån vecka innan jag fick min ban så ansökte jag om att bli medlem på servern. Min skriftliga ansökan och muntliga blev godkänd men blev ej en "medlem" för tror den som skulle ge mig rollen hittade ej min discord tag eller om de va steam tagen. Hade uppskattas ifall någon admin hade kunnat lösa detta ifall min överklagan blir godkänd, Har inga som helst problem med att sätta mig ner och prata med en admin eller liknande så ni bara får prata med mig och att jag kan bevisa att jag är en vettig person och inte någon snorunge som försöker ta mig in på servern och medlemskap utan att behöva ansöka om igen. Vill bara spara på min och erat teams tid sedan har jag lite frågor om servern som jag hade velat tagit upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad på Unive förr :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag antar att jag hade kunnat fråga min polare som jag fick detta vapen av "Får jag ha detta vapen enligt reglerna på servern". Men tyvärr har jag svårt att tänka mig man bara får den tanken om att ställa den frågan när man inte vet bättre. Tror 99% av spelare som bara får ett vapen när man kanppt har något annat "fan, najs ändå nu kan jag försvara mig ifall jag skulle va i en situation där jag behöver använda mig utav våld".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska ta reda på vad de finns för olika vapen på servern och hur dom är ´"klassad"/ vad jag får och inte använda.
Sen absolut inte stå på sons tak med ett vapen framme.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100% medveten :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka