Accepterad MEGEN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MEGEN

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/samiboi1337/

Ditt Hex-ID: 1100001189e5730

Vad är din discord tagg? skinny0323 (har tagit bort min förra discord)

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde ett polisvapen vilket är strikt emot era regler, samt att jag planerade att göra massmord på sons gängområde vilket också är förbjudet, speciellt med ingen bakgrund till att göra de. Jag hade inget med sons att göra och var dum nog att lyssna på en kompis som ville att vi skojjade runt och skulle skjuta upp sons,. Absolut inte okej!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detr var första gången jag skulle lira på Unive samt första gången jag körde FiveM på 4 år. Min kompis var med på eran server sedan tidigare men tror han hade lessnat på att spela så han ville skapa trubbel och ville ha med mig. Jag som hade dålikg impulskontroll i just den stunden gick med på att skjuta upp sons gängområde. Min kompis stod på andra sidan gatan och jag stod på ett tak hos sons. Min polare hade lite olika vapen och han gav mig ett utav dom vilket visade sig vara ett polisvapen, detta är inte okej men jag tog emot de eftersom han ej nämnde något att de var ett polisvapen men spelar ingen roll om jag visste eller ej för jag tog emot ett vapen utan att ha en krimroll vilket också är ett regelbrott. Min kompis började skjuta mot några medlemmar i sons men jag hade inte börjat skjuta än. Sen blev jag bannad så blev bannad för jag stod där och var (påväg) att skjuta på sons. Men eran ban var fortfarande helt rätt med tanke på alla regelbrotten jag gjorde i stunden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eran ban var helt och hållet rätt till 100%, det ända jag tyckte var inte fel men lite väl hårt va att de va en perm ban men jag har väntat väldigt länge nu innan jag överklagar igen så ni kanske förstår att jag funderat över mina misstag osv och att jag tar de seriöst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad då jag faktiskt är en utstående rollspelare och får ofta beröm om mina scenarios. De jag hade gjort på eran server är något som jag skäms över i RP världen, det kommer aldrig ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig gett mig in på det från första början. FInns inget jag kunde gjort annorlunda eftersom scenariot var helt fel ifrån grunden. Dock hade jag kunnat ifrågesatt min kompis mer om vart han fått dessa vapen ifrån och vems de är osv. Sedan när jag fått reda på att de var polisvapen skulle jag ha kontaktat staffs och berättat att denna kille sitter på polisvapen och att ni ska åtgärda det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Att aldrig ta emot vapen när jag inte ens är krim sen ha bättre koll på ifall vapnen man har är ett eller flera vapen som jag ens får bära osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är helt och hållet förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka