Nekad Megakit | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Megakit

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xamonk/

Ditt Hex-ID: 110000113963b2d

Vad är din discord tagg? Megakit#3162

Vem var det som bannade dig? Olle P.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar, 23 timmar, 54 minuter.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd for: rdm - Olle P. Aterstår: 9 dagar, 23 timmar, 54 minuter.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag av mistag slog min vän ner, min spel hade knappt ens laddat in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom jag kör på en laptop, så blev min spel lagigt. Jag kunde inte ladda in helt, och min vän och jag skämtade. Jag missklickade sen på left-klick för att jag ville flytta kameran runt. Eftersom han var på låg HP så dog han i en slag. Om ni vill kontakta han; Rioo#4572

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktigt för att jag visste inte att han var nära mig eftersom jag hade inte laddat in. Jag försökte bara flytta kameran runt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Icke.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försökte flytta kameran? Jag vet inte, jag gjorde inte verkligen nåt?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att min spel tar länge att ladda in?

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top