Accepterad Megafogel | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Megafogel

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199551077440/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ed1dc40

Vad är din discord tagg? _tsu_07665_40826

Vem var det som bannade dig? Binkann

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2025.02.08 - 18.12.27.56.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag RÅKADE köra på en person som jag ej såg för mappen hade inte ladda in helt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag var på sjukan och ibland ser jag inte personer för typ mappen inte laddar in och då råkade jag köra in en person som INTE var meningen och då vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att det borde vara en felaktig ban för jag råkade köra på en grabb fast bannen säger att jag körde på folk vid sjukan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg varför jag vart bannad tidigare så jag vet inte vad jag ska säga då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Typ inte för jag råkade köra in i en person som jag ej såg för mappen var hade ej laddat in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka