Accepterad MegaEpicGame | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MegaEpicGame

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/megaepicgame/

Ditt Hex-ID: 110000105d289e4

Vad är din discord tagg? MegaEpicGame#7964

Vem var det som bannade dig? Schlajfer

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, lallare. Otrolig låg rp nivå

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de antaglígen inte såg händelseförloppet från början

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag patrullerade med ambulansbil runt i stan och stannade vid en kiosk och klädaffär eftersom det inte var några larm alls. Träffade 2 killar som skröt om sin bil och frågade (i RP) om dom ville se om dom var snabbare än ambulansen och dom RP'ade med på det. Min bil tog i ett staket men inte så att jag själv skulle ta skada. Efter det följde dom efter mig i ca 10-15 minuter och kränkte mig och kallade mig dum i huvudet osv. Sen påstod dom att jag hade kört in i deras bil och skulle betala för det vilket jag inte hade gjort (iaf på min skärm), och jag berättade då för dom att jag inte hade kört in i dom alls. En av dom behövde sjukvård vid något tillfälle vilket jag då gav (gjorde en yttre undersökning, la bandage och gav smärtstillande). Dom följde efter mig i 10 minuter och tvärnitade flera ggr framför mig, tillslut körde jag in i deras baksida och dom fortsatte kränka mig osv. Jag antog att dom var trolls så jag parkerade bara ambulansen i sjukhuset och när jag gick ut ur garaget blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde fel var att jag körde för fort när jag skulle tillbaka till sjukhuset. Dock relaterar bannen inte till det utan med min interaktion med dessa killar. Jag tror inte mods har sett allt från början utan endast när dom stod o krävde betalning och jag inte svarade (dock svarade jag inte eftersom jag letade efter "armarna i kors" animationen, svarade direkt efteråt men han inte prata mer än 3 sekunder innan jag vart bannad).

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt eftersom jag inte körde in i dom när dom började påstå det. Jag försökte flera gånger avsluta det hela och säga "ha det bra grabbar" eller "godnatt på er" men dom fortsatte följa efter mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, RP'a bättre i trafik (är dock inte van med ambulansbilarna än)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka