Nekad Mega | Chef-jobb ansökan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mega

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Neo

Vad heter du på discord? RedDuckay#6567

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 År

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara väldigt aktiv på Båtbolaget som chef. Jag ska även fixa in nya personer som är kunniga om yrket för att få Båtbolaget att bli aktivt och med hög Rp igen. jag kommer att anställa nya personer som vet en del om hur fordons försäljningen fungerar, jag kommer att göra samarbeten med andra yrken som kan hjälpa båtbolaget få mer kunder. kommer hitta på olika saker för att båtbolaget ska gå framåt, jag kommer har mycket möten för att hålla bra kontakt och koll på alla som jobbar mötena kommer även handla om viktiga saker som korruption och vad man får och inte får göra. Jag vet hur man är som chef och kommer att behandla alla som jobbar där som familj och försöka ha lite kul medans man jobbar, därför vill jag bli chef på båtbolaget igen för att göra båtbolaget till en mysigare och trevligare plats. blir jag chef så kommer jag direkt börja fixa till stället med saker som gör båtbolaget till en bättre plats. jag kommer fixa till informationen på discord och jag kommer inte sluta som chef efter en vecka. Om jag blir chef eftersom jag brinner för yrken som behöver min hjälp. jag trycker det är roligt att fixa till yrken och göra dom bra igen. jag kommer alltid försöka vara den bästa och trevligaste chefen som finns. Jag kommer vara emot lall och dumma saker jag är väldigt mogen av mig och är redo på att bli chef igen, jag är ju helper så om jag ser någon lalla på en regelbrott nivå så kommer de få konsekvenser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har en del erfarenheter om yrket jag har både varit chef och biträde på båtbolaget innan och jag har även jobbat på andra firmer med samma data så vet exakt hur den funkar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag runt 14:00 tills jag drar och lägger mig ca.21:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag skulle fortsätta oavsett om jag inte blir chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka