Nekad meec | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

meec

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? meecarn452

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter josef ali och är 23 år gammal och bor just nu i botkyrka.
de börja med när han va 5 så flytta josef och hans familj från somalia till sverige. några år senare när josef hade börjar slutat 9an och han skulle börja gymnasium och linje blev handel, josef hade inte så stor klass då de nästan bara va grabbar och någon tjej, josef hade svårt att hitta vänner i klassen så han va oftast bara själv för han tyckte dom andra killarna va mot de kriminella spåret i livet och ditt ville inte josef, men efter en månad försökte dom andra grabbarna i klassen att få med josef lite i gruppen så han inte skulle va själv men de fortsatte med att josef följde väl med dom lite med va mest bara tyst.
en dag efter skolan så fråga dom josef om han ville följa med och chilla i en trap efter skolan men josef ville igentligen inte men han kände att han inte kunde säga nej, så när dom kom ditt senare på kvällen började alla röka på och de så till slut tog josef en joint också och han tyckte tyvärr om de,
nu har josef fyllt 23 år tagit studenten för en vecka sedan och han är extrem nära vänner med grabbarna i sin klass och josef har blivit tungt belastad kriminell,
så på studentkvällen på festen träffa josef en hög uppsatt kriminell som sa att han hade hört om josef och ville be josef om hjälp med att sälja iväg några guns,
så nu skulle josef iväg och leverer en glock till första personen, men de han inte märker är att en cevil polis pull upp bakom han och griper han med ett skarp laddat vapen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en väldigt hög rp nivå till servern och så kommer jag bidra med en hög social rp. och jag kommer att skapa roliga scenarios så båda partena har en chans. och kommer göra scenarios där icke medlemar kan vara med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för att båda partena så att alla kan ha det roligt och så alla har en schans att vinna scenariot och att man måste kunna förlora ett scenario. Och man måste inte alltid vinna för att det ska vara roligt att spela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. rmd clogg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Ditt discord konto är ej 3 månader gammalt.
Du får ansöka igen när ditt discord konto har blivit minst 3 månaders gammalt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka