Medlemskap

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
tjena mitt namn är Max och i spelet så spelar jag som karaktären kalle patron och jag är född 21 september 2006. Jag skulle vilja bli medlem eftersom att jag vill utveckla staden med t.e.x att utveckla min och andras rp. Då Jag tycker att det börjar bli lite tråkigt eftersom att allt jag gör nu är att åka runt och vara lite som en bil försäljare, och unive är den ända staden jag spelar på min fritid och därför skulle jag vilja kunna göra lite mer i staden som att t.e.x att vara polis eller kanske vara kriminell.
Mvh Max
mitt namn på discord är: skyman021#3084

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

§ 1.3 Att sitta i discorden när man spelar
Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

§ 1.4 Att ha samma namn på Steam och Discord
Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

§ 1.6 Representerande av servern
Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

§ 1.7 Vid brytning av reglerna
Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.
Tja!
Jag vill bli medlem för jag vill lära mig att köra gta rp och för jag vill joina en bra svensk rp server som är ordenlig och seriös. Så jag har alltså inte spelat på någon gta rp server innan men jag vet vad som innebär som bland annat regler, vad det går ut på osv. Jag kommer defentift trivas på Unive eftersom jag har ett intresse för gta rp och tycker servern är bra uppbyggd och ser det hårda arbetet som ligger bakom det hela. Min discord är TurboSture#3013

Ha det så bra, tjena tjena.

Vad är ditt namn i verkligheten? - Elliott odeborg

Vad är ditt discord namn? - Mr Krabs (ACBD)#7384

Vad är ditt födelsedatum? - 04-11-10

Berätta om din karaktär:
Han heter Johan Svenson han tycker om bilar dom enda familj han har är sina föräldrar och sina föräldrars hund men han träffar inte dom så mycket längre för dom bor långtifrån. Han tycker om att softa med sina vänner och åka i sin röda 740 och bara ta det lugnt. det han är mest intresserad är bilar. Han är ute efter ett nice jobb så han kan köpa någon nice gammal bil för han älskar gamla bilar.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par veckor och har märkt att det är många trevliga personer och att det finns hyfsat mycket att göra så att man hålls under hållen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - träffa många trevliga människor när jag först gick in på unive så jag blev helt fast att spela på den servern. och tycker att unive är en seriös rp server.

Hur hittade du Unive? -
jag hade letat efter en bra stor server sen hitta jag unive och tyckte den va jävligt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål är att få ett jobb som bilmekaniker och att tjärna pengar så jag kan köpa mig någon nice bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej inte just nu

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

Unive Regler | Medlemskap
Kap. 1 | Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

§ 1.3 Att sitta i discorden när man spelar
Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

§ 1.4 Att ha samma namn på Steam och Discord
Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

§ 1.6 Representerande av servern
Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

§ 1.7 Vid brytning av reglerna
Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 6 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.
Jag har aldrig spelat rp tidigare men kan sammarbeta och bidra till en bättre stämning och gemenskap på Unive. Jag har läst reglerna och har förstått konsekvenserna av att bryta mot dem. Jag skulle vilja bli medlem eftersom jag inte griefar eller inte sköter mig. Jag har lekt mamma, pappa, barn när jag var liten och var väldigt bra på att skådespela så jag tror jag har kvar min skarm// Dc:M Q X B#4507 eller Martin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka