Medlemskap

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
hej! mitt namn är Jon och jag vill bli medborgare i staden. jag tycker att det är roligt för att det finns så många funktioner och annat på serven. jag vill bli medborgare så att jag ska kunna få mer jobb alternativ och så vidare. jag tycker också att det är roligt och coolt att det finns en sån rolig server. jag har bra erfarenhet av RP och har spelat på andra servar innan jag hittade unive RP

min discord är johnlongkalsong#7839

jag testar igen
vad är din steam profil länk? - https://steamcommunity.com/profiles/76561199147779317/

Vad är ditt namn i verkligheten? - lucas

Vad är ditt discord namn? -Norrland_lucas#3242

Vad är ditt födelsedatum? - 2008-01-23

Berätta om din karaktär: - min karaktär heter jan emanuel han jobbar på postnord gillar bilar och moppar. han gillar int mc klubbar, han önskar att få gå med i en maffia eller nåt gäng.

Varför ska du just bli Medlem på Unive?
- jag vill bli medlem för att jag tar rp på riktigt inget kö 200 i stan nej jag ska köra lagligt gör jag något fel så står jag för det

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - det som får mig intresserad av unive är hur dom rpar jag har varit med inågra rp servers och do msuger på att rpa.

Hur hittade du Unive? - jag såg på cosmo_bt och han spelade på unive så jag blev sugen på att testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - mitt mål med rollspel är att bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål på unive är att bli bättre och att bli medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej det äe jag int

hej jag heter teodor och jag är ny på rp och jag har tittat på cosmo_bt ett tag och jag har inte spelat på serven innan och jag skulle villja bli medlem

tja mitt namn är Teodor jag söker medlemskap här på unive. Jag vill gärna bli medlem på unive så jag kan göra mer saker. Jag tycker att serven är väldigt roligt och jag spelar inte på någon annan server. Mitt mål Unive är att kunna jobba och jag vill gärna skaffa en cool bil

steam- Noaah!

Vad är ditt namn i verkligheten? - Noah

Vad är ditt discord namn? - Noaah!#4573

Vad är ditt födelsedatum? - 2008-12-08

Berätta om din karaktär:
Hej jag heter Karl, han glider runt med sina polare och i sina bilar och i båt. Hans största idol är James Bond för han tycker han är cool och att han är lite så gullig. Hans föräldrar övergav han till nått foster hem som inte kunde ha kvar han så han blev uteliggare redan vid 15 års ålder. Senare i hans liv vid 21 års åldern så hitta hansmassor vänner/kompisar som hjälpte han och gav han pengar och mat. Nu är karl är fräsch man och vill söka jobb som tex mekonomen eller Autoexperten. Han vill jobba som de för han vill kunna laga andras bilar för han gillar att mekka. Får han inte jobb där hade han ansökt sig som AutoExpert, han vill kunna trimma bilar för han gillar när de går fort :D. Annars så bor Karl på hotell rum med sin kompis bengt, de bor i samma rum så de tar hälften hälften pengarna. De brukar ta en promenad till gymet morgonen och gymma en stund. De var nog allt för Karl om att berätta om sig själv.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - För jag ska kunna göra mer saker som att bli krim, jobba på mer ställen. Jag tycker också att ni tar detta seröst och att de blir mycket roligare än andra servers som inte tar detta på samma nivå som ni gör!:

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Jag tycker att de är .ns väldigt seriöst server och att de blir mer värkligt och roligare att spela på, serpå streamers som jag har kollat på länge tex cosmo, Xray och Queentiki att de har flyttat till unive ochdå fattar jag också att de är en seriös server.

Hur hittade du Unive? - Streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att bli krim, mekko eller AutoExpert, och ha roligt :D.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Att de ska vara så verklighetsbaserats som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej.

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

§ 1.3 Att sitta i discorden när man spelar
Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

§ 1.4 Att ha samma namn på Steam och Discord
Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

§ 1.6 Representerande av servern
Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

§ 1.7 Vid brytning av reglerna
Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.
Tjenare! Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att utveckla mitt rp:ande, Jag har spelat på servern i någon månad, Och jag vill utveckla även Unive! för att förbättra alla andras rp:ande också! jag skulle vilja ta mitt rp till en helt annan nivå. Jag skulle gärna vilja jobba på t.ex Vianor, Mekonomen, Falck och Autoexperten! Jag är Seriös, Cool, Bossig, och Lugn. Hoppas jag blir accepterad till att bli Medlem! Jag vill inte bara åka runt köpa och sälja bilar utan jag vill ta ett steg upp och kunna göra andra roliga saker, Jag är typ alltid inne på servern också. Jag tycker att Unive har ett jättebra community så därför väljer jag just den servern för det är den bästa och den mest seriösa FiveM servern jag har kört. Hoppas jag blir accepterad och ha det bra! Discord: Freshycopter#0312 Steam: Freshycopter Unive: Karl Dalna

Senast ändrad:
Hej! Mitt namn är Felix in game heter jag Max Lundgren och jag har spelat på servern några veckor. Jag vill ansöka om medborgarskap för att kunna hjälpa till att utveckla staden. Det är ganska tråkigt att sälja bilar därför vill jag bli medborgare så jag kan jobba som gör att jag hjälper stan och får något annat roligare att göra. Det var min ansökan om medborgarskap ha det bra

På discord heter jag H5z7er#8301. jag är också inne ofta på servern

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.
ad är din steam profil länk? -https://steamcommunity.com/profiles/76561199157667467

Vad är ditt namn i verkligheten? - Hjalmar

Vad är ditt discord namn? - Tripple I guy#3104

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-01-30

Berätta om din karaktär:
Är en svart man på 16 år som köper och säljer bilar för att överleva jag har inget hus så jag såver på motel eller i min bil.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har letat efter en bra rp server och har nu spelat på unive ett par dagar och har märkt att det är många trevliga personer och att det finns hyfsat mycket att göra så att man hålls under hållen men finns ju begränsningar om man inte är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Det finns mycket människor som är bra på rp mycket fina bilar som inte går alldelse för snabbt och adminsen är jätte trevliga och hjälper till.
Det är en hög nivo av rp

Hur hittade du Unive? -
Det var en streamer på tiktok som reckomenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - mitt mål är att få ett jobb på vianor och att tjärna pengar så jag kan köpa mig en egna sportbil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - jag spelar på unive ca 6-12 timmar om dagen

Hej jag skulle villa ansöka om medlemskap på unive server för flera olika anledningar en av dom är att jag skulle villa ansöka whitlistade job. Mitt yrke som jag vill jobba med är Taxi eftersom jag tycker om att köra bil och dom som jobbar inom Taxin är knappt aktiva. Jag skulle ochså tycka om att bli medlem för då skulle jag kunnahjälpa serven att ta bort lallare så dom lär sig suntförnuft som vi försöker sikta på på serverMin karaktär heter Max Carlsson han är en ganska ung vuxen som gillar attköra bil och tycker om att vara med mänsikor alltså en väldigt social person han är trevlig men sager till när han inte tycker nåt är rätt.Minna efarenheter på rp är at jag har spelat få flera andra servrar två har varit whitelistade har jobbat som sjukvårdare och taxi schef men ochså på en bar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

vad är din steam profil länk? - https://steamcommunity.com/id/Im_sheep/

Vad är ditt namn i verkligheten? - Love

Vad är ditt discord namn? - I'm sheep #6420

Vad är ditt födelsedatum? - 2003.07-09

Berätta om din karaktär: - Min karaktär heter Levo Mohammed som just nu jobbar på postnord men han vill börja jobba på en bilfirma, Levo har väldigt omtyckt av andra för att han har lätt att snacka med personer. Levos mål förutom att jobba på bilfirma är att äga ett hus plus en bugatti veyron och en BMW M3 som jobb bil.

- Medlem för mig är lite specifikt för att man får bland annat göra fler saker plus man har en möjlighet att påverka servern. Vilket är väldigt viktig för mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Vissa av mina vänner spelar på servern plus att det är många inne hela tiden så det är nästan aldrig dött.

Hur hittade du Unive? - Mina vänner tipsade om den efter jag hade slutat spela på en annan server just för att den va död.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att ha så roligt som det bara går och kanske träffa några nya vänner samt gemenskap.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Ja, hus, bugatti, BMW och kanske någon gång (på en annan karaktär) jobba som polis/ambulans.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Som sagt nej det är jag inte

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872182768/

Vad är ditt namn i verkligheten? -Hugo

Vad är ditt discord namn? - Fluffmunkk#6611

Vad är ditt födelsedatum? - 2006-02-03

Berätta om din karaktär:
En vit man in sina bästa år som letar efter vänner och som är väldigt bilintreserad.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - Jag har länge spelat RP men inte hittat den rätta servern men UNIVE känns som en riktigt bra server med hög RP standard och jag skulle gärna vilje bli en del av just detta community. Jag har knegat på hos postnord nu men känner att jag vill få ett jobb där man möter lite mer människor och får hjälpa flera.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Det finns mycket människor som är bra på RP mycket fina bilar som inte går alldeles för snabbt och adminsen är jätte trevliga och hjälper till.
Det är en hög nivå av rp

Hur hittade du Unive? -
Det var en streamer på tiktok som reckomenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? -
Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Mitt mål är att få ett jobb där man får möta trevliga människor och gärna arbetar med bilar anntingen att sälja eller att laga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - jag spelar på unive ca 6-12 timmar om dagen

Tjenare! Jag vill ansöka om att bli medborgare i Unive så att jag kan utveckla min rp. Jag har inte varit på Unive så länge men det skulle vara sjukt kul om jag blev medborgare. Jag har kollat på mycket streamers som spelar unive och fått kunskap av dem.

In game namn är Greger Öman och min discord är qiuduck#0656.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198305347760/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Wilm3R_Th3_Gam3RZ#3792

Vad är ditt födelsedatum? 2006-11-07

Berätta om din karaktär: Han är en snäll och trevlig kille som jobbar på Postnord för tillfället men vill gärna jobba på en bilfirma eller något. Han gillar bilar och att hänga med kompisar, försöker alltid hjälpa alla på ett eller annat sätt så bra som han kan.

Jag skulle gärna vilja bli det för att jag kan ha bra roleplay, gillar att ha roligt med andra osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att den är aktiv och har bra roleplay och att man kan hitta många nya kompisar osv.

Hur hittade du Unive? Genom en streamer och några andra som tipsade om det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna tjäna ihop mer pengar till att köpa mer feta bilar och kunna träffa nya människor osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna ha roligt och bra roleplay och kanske skaffa några nya kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tjenare! Jag skulle vilja bli medlem i Unive. Jag vill bli medlem för att då så kan jag utveckla min rp och få det roligare på Unive. Jag har inte varit inne länge på Unive men det skulle vara sjukt roligt om jag skulle kunna bli medlem. Jag har brukar kolla på streamers och se vad dem gör och hur dem spelar rp och försöka få så mycket kunskap som möjligt.

Heter Theo och in game Greger Öman. Min discord qiuduck#0656.

steam- Noaah!

Vad är ditt namn i verkligheten? - Noah

Vad är ditt discord namn? - Noaah!#4573

Vad är ditt födelsedatum? - 2008-12-08

Berätta om din karaktär:
Hej jag heter Karl, han glider runt med sina polare och i sina bilar och i båt. Hans största idol är James Bond för han tycker han är cool och att han är lite så gullig. Hans föräldrar övergav han till nått foster hem som inte kunde ha kvar han så han blev uteliggare redan vid 15 års ålder. Senare i hans liv vid 21 års åldern så hitta hansmassor vänner/kompisar som hjälpte han och gav han pengar och mat. Nu är karl är fräsch man och vill söka jobb som tex mekonomen eller Autoexperten. Han vill jobba som de för han vill kunna laga andras bilar för han gillar att mekka. Får han inte jobb där hade han ansökt sig som AutoExpert, han vill kunna trimma bilar för han gillar när de går fort :D. Annars så bor Karl på hotell rum med sin kompis bengt, de bor i samma rum så de tar hälften hälften pengarna. De brukar ta en promenad till gymet morgonen och gymma en stund. De var nog allt för Karl om att berätta om sig själv.

Varför ska du just bli Medlem på Unive? - För jag ska kunna göra mer saker som att bli krim, jobba på mer ställen. Jag tycker också att ni tar detta seröst och att de blir mycket roligare än andra servers som inte tar detta på samma nivå som ni gör!:

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Jag tycker att de är .ns väldigt seriöst server och att de blir mer värkligt och roligare att spela på, serpå streamers som jag har kollat på länge tex cosmo, Xray och Queentiki att de har flyttat till unive ochdå fattar jag också att de är en seriös server.

Hur hittade du Unive? - Streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Att bli krim, mekko eller AutoExpert, och ha roligt :D.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? - Att de ska vara så verklighetsbaserats som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? - Nej.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Hej! Jag vill ansöka om medborgarskap då mina kompisar har börjat spela här och dom säger att den har blivit mer seriös, så vill gärna komma in och rp:a. Kommer försöka vara så aktiv som möjligt samt försöka strema lite. Hoppas ni får en fin dag! Mvh JSQ KHD

Discord: JSQ KHD

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem

§ 1.5 Discord Namn

Hej! Jag vill ansöka om medlemskap för att jag har spelat på UNIVE ett tag och har lite egenskaper. Jag känner att jag vill vara med att hjälpa till i stan, få bättre jobb, osv. Börjar tröttna på att bara åka runt och göra i princip ingenting. Jag vill börja hjälpa till att utveckla, att vara en del av servern!

Discord : JSQ KHD
Steam: khaledalftrawi08

Hej!
Jag skulle vilja bli medlem på Unive! Jag vi bli medlem för att bland annat utveckla min rp på Unive och ha det riktigt roligt men seriöst. Har spelat på servern i typ en månad och tycker det är sjukt rolig och bra server! Men skulle vilja bli medlem för att hjälpa till och skaffa mer seriösare jobb. Jag kollar även på t.e.x streamers och lär mig hur man kan utveckla sin rp och få mer kunskap. Mitt ingame namn är Niklas Ek

Discord: Noelninjo_#7019
Steam: nOeL_

Jag har spelat på unive ett tag och känner att det är dags att börja jobba och hjälpa till på servern. Jag har även provat att spela på andra RP-Servrar och jag har kommit fram till att Unive är den bästa servern för mig. Jag tycker att Unive har bra rollspel, många aktiva inne på servern och det finns många jobb att välja mellan. Min karaktär heter Karl Larsson och är född 1991-10-09. Han är väldigt mentalt stark, han är även väldigt social. Han har ett trevligt bemötande.

Jag heter Knut Haugstvedt och är född 2003 och är 18 år gammal. Jag har spelat på RP i ungefär 200 timmar så jag har en hel del erfarenhet. Jag har läst och förstått alla regler. Jag är inne ungefär 4 timmar per dag. Detta var min ansökan om att bli medlem på Unive.

Min discord är: KnutHaugstvedt#3696

Hej!
Jag skulle jättegärna bli medlem på Unive eftersom att mina kompisar har spelat där länge och det har gjort så att jag har börjat tycka om Rp. Jag har spelat på servern i en vecka nu och jag känner att jag vill börja spela seriösare på servern och därmed bli medlem så att jag kan göra flera saker än vad jag kan när jag inte är medlem. Jag tycker att Unive är den bästa svenska Rp servern för att det är bra rollspel, mycket aktivt folk och det finns väldigt många jobb som man kan söka till. Jag vill bli en del av servern eftersom att jag tycker att denna servern är så bra jämfört med alla andra rp servrar! Jag har börjat kolla på mer videos och streams där folk spelar rp och jag lär mig nya saker hela tiden och därmed gör det så att jag blir mer erfaren hela tiden! Jag vill också kunna vara en delaktig person på servern så att jag kan bidra med mycket mer. Det vill säga att jag vill utveckla servern så att den kan bli bättre än vad den är. Mina kompisar brukar ibland vara lite tramsiga och då brukar jag säga till dem att dem ska lugna ner sig mycket mer eftersom att jag vill att det ska vara så bra rollspel så mycket som det bara kan. Mina mål med rp är att jag vill bli så erfaren som jag bara kan, jag vill vara delaktig på servern för att jag vill kunna tycka till om saker som kan bli bättre och mitt sista mål med det hela är jag ska roligt fast även att jag ska spela så seriöst som det bara går.

Mitt namn är Ludvig Berg och jag är 17 år gammal och ingame heter jag Petter Petterson.

Min discord är: Basse#2068

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka