Accepterad Medlemskap ansökan [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kiesen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sponsoredbycsofferdotme

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias P (Jag kan inte lägga ut hela namnet pga IRL anledningar, kan förklara för staff vid behov)

Vad är ditt discord namn? Lil Childish Bobino#9946

Vad är ditt födelsedatum? 16/01-2001

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en förort i norr-västra stockholm, som liten böjade jag snabbt med rackartyg för adrenalinet men hamnade snabbt i problem med lagen. Detta vart ett återkommande problem men eftersom jag inte var gammal nog att bli straffad så fick min familj ta smällen vilket lede till att vid 17års åldern blev jag utslängd och fick klara mig själv. Till en början fortsatte jag med de jag kunde bäst och tog allt jag ville ha, livet lekte och jag hade en grupp vänner jag kallade för min familj men efter att dem begick ett rån och la all skuld på mig så fick jag en wake up call att jag inte är ostoppbar. Nu fick jag betala för alla mina synder och jag bestämde mig att de aldrig skulle hända igen.

Under min tid jag satt inne började jag läsa till läkare för att kunna hjälpa andra personer som inte haft samma tur i livet som jag haft. efter jag blev frisläppt så flyttade jag från stockholm för att börja nytt liv, I den nya staden vart jag välkommnad med öppen famn och jag sökte till sjukvården. Efter mycket svett, blod och tårar hade jag jobbat upp mig till sjukhusdirektör. Allt värkade som en dröm som km till verklighet tills jag märkte hur korrupt borgmästaren i staden var, jag sa upp mig från min possition och flyttade till England för att bo med en kompis i några år och testa mina möjligheter på andra platser.

England var en otrolig upplevelse, pengar flöt in som de var ingeting men jag märkte att jag tappade mina rötter och började falla in i fel vanor igen. Jag blev vän men en man i staden som va väldigt generös och han gav mig en av sina fordon i tillit om att jag kommer va lojal till honom och hans gäng, dem hade influens som ingen annan o jag märkte att de va dem som styrde och ställde inte ens polisen kunde stoppa dem. Efter att tjänat honom i ett år gav han mig min egna Mercedes bilhandel och åter igen kom pengar in i så stora summor att jag inte kunde spendera dem. Jag levde livet, trodde jag i alla fall, började halka in i en depression och märkte att jag var en fånge i deras värld så jag tog mitt pick och pack för att flytta hem till svergie igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag ser hur seriöst allt sköts här, de finns riktiga konsekvenser till dina handlingar och man tvingas vara mer vaksam, precis som de ska vara. Har inte hittat en sån här komunity nån annan stans. Jag har hållt på med RP sen innan FiveM med t.ex Gmod RP där jag varit admin, jag hoppas att kunna bidra till servern på något sätt, vad de är vet jag inte än men jag bemöter alla med att glatt humör och ser vart jag hamnar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gemenskapen, oavsett vad för jobb varje spelare har så är dem väldigt hjälpsamma och trevliga. Joinade först bara för att checka läget men nu är jag lite förälskad i servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på FiveM sök menyn och jag joinade direkt discorden för o kolla viben.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Till en början vill jag uttforska servern och se vad den har att erbjuda innan jag bestämmer mig för vad jag vill göra. Slutliga målet är att hitta något service jobb där jag får bemöta spelarna och hjälpa dem på de sätt jobbet tillåter. Jobbar mycket med kundbemötande IRL så jag tycker de e kul att träffa och snacka med nytt folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag skrev ovanför vill jag bemöta spelare och ha en good time. De finns många rötägg och jag vill se till att dem bara blir en fis i rymden jämfört med den possitiva energin jag vill sprida.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har fortfande ägarskap över en bilhandel på en annan server men så fort jag kommit igång här så tänkte jag lämna över den rollen till nån annan. Har även sagt till ägaren av den servern att jag vill röra mig vidare. Med de sagt så är jag redo att investera tid och energi på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Hear you loud and clear, får hoppas att jag aldrig hamnar i en situation där jag måste överklaga ;)

Tillbaka