Medlemsansökningar ignoreras selektivt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nordlander

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Hej!
Sitter här o väntar på svar angående min medlemsansökan i dagar och inget svar.
Samtidigt ser man hur vissa blir fixade 10min efter ansökan kommer in.
Som jag ser det väljer man ut kompisar, andra man tycker om osv. rent selektivt före dom som ansökt och sitter i kö.
Är inte det tvärtemot serverns intresse av lika för alla ?
Om det är nåt personligt vore det bra o veta så kan jag ta ett val baserat på fakta istället för att få sitta och gissa vad som pågår.

Tack på förhand Nordlander
 
Tillbaka
Top