Medlems ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HUD

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HuDriZz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Sumsarqwer#3365

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Benny Doffman och är 36 år gammal. Uppväxt i Syrien med en stor släkt där man kunde känna gemenskap. På grund av krig blev jag tvungen att fly till ett bättre land. Jag är en väldigt givmildig person med mycket empati. Jag är diagnosticerad med adhd så mina impulshandlingar fick mig att hamna i fängelse 2013 på grund av grov narkotika langning. Jag sökte mig till Los Santos för en nystart, nya vänner, familj och jobbmöjligheter. På grund av Syriens inflytande på mig händer det lätt att jag åker samman med gängkriminalitet vilket har lett till mycket besvär med polisen. Jag är även mycket intresserad av bilar, både nya och gamla modeller.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill påverka gemenskapen i unive community mot det bättre. Kanske hjälpa nyankommna till unive los santos staden och bara vara en rolig rp:are som man vill ha i sitt gäng. Inte bryta mot regler och försöka hjälpa alla så bra det går.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en sjukt rolig server, sjukt bra gemenskap, jätte bra mods som hjälper till när det behövs, finns sjukt många olika sätt att välja sitt att leva på. Servern är även bra gjord så personligen märker jag inte av några buggar eller glitchar så den är perfekt för mig att köra på.

Hur hittade du Unive? Den var på topplistan på fivem, pluss har hört av massa vänner att det är en bra server, säg även att väldigt många kunde vara inne samtidigt vilket gör det roligare då mycket mer kan hända.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Först och främst att sprida glädje och dela skratt och bra stunder. Mitt mål är egentligen är gå med i ett gäng som man kan göra allt i (kriminellt gäng.)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre rp:are, försöka hjälpa dem nyare medlemmarna att göra sitt bästa i vissa scenarion när det inte är så lätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på Unive för den är så bra så känner inget behov att köra på andra för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och kommer aldrig be om att få min ansökning läst.

Tillbaka