Inaktuell Medlem Ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tjena Tjena

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/768245852347259234/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Idioten#6720

Vad är ditt födelsedatum? 22 juli 2007

Berätta om din karaktär. Joel Sten är 23 år, 188cm och 85kg ren man.
Karaktärsdrag: Min karaktär är lite av en snåljåp, men delar med sig om han märker att personen verkligen behöver det. Han gillar action. Han gillar att ha fart i livet. Han vill inte va trist och vänta på allt som alla gör. Han gillar att göra saker, kompisar, pengar, jobb, bilar och allt möjligt som finns att göra.

Han gillar även att hjälpa folk. Han älskar att göra jobb åt folk, hjälpa dom med olika tjänster och att ha en bra gemenskap med dom. Hans humör är bra, blir inte arg för småsaker men kan tända till om det är allvarliga saker. Men hans stubin är lång för andra saker.

Han är bra på sporter. Han spelade fotboll när han var mindre då hans pappa gillade det mycket och han har det i blodet. Det har gett han bättre kondition, bättre rörelser i muskler och leder och allmänt nyttigare för han. Men med tiden blir det mindre och mindre och nu kan han ta en cigg då och då vilket är dåligt.

Han kan bli lite grinig när han är hungrig eller när någon lallar för mycket med han, då kan han bli små tjurig och gnällig. Men annars har han en bra stubin, trevlig, pratglad och effektiv i sina jobb, livet osv.

Han är även väldigt ’’varm i blodet’’. Han gillar inte kyla och blir lätt kall och fryser. Han skakar en del när han är ute och har dåliga kläder och fryser. Han brukar oftast sitta i bilen eller andra platser som är varma för att slippa kylan som kan vara på vintern osv. Står han i kylan kommer han börja att skaka och prata sämre / stamma på grund av kylan.

Han har även en tendens att få kramp i foten ibland. Han hatar det, men nån dag ibland så får han kramp i foten och det kan vara var som helst. När han är ute och går, kör bil, sitter i en soffa eller vad som helst. När det väl händer måste han bara lägga sig ner platt och låta smärtan rinna igenom honom. Det är olika, men kan ta från 5 sekunder till 1 minut för smärtan att försvinna.

Han har dåligt för flygplan och helikoptrar också. Han litar mycket mer på marken med bilar och moppar. Han älskar att köra bil och känner sig trygg där. I luften känner han sig otrygg och rädd. Han är alltså höjdrädd och rädd för att det han åker i ska kollapsa. Han har fobi för speciellt helikoptrar men flygplan också.

Karaktärsstory/Karaktärsbeskrivning: Joel uppväxt har alltid varit lite svinglig. Han har haft det bra som liten, självklart. Men han känner fortfarande att bara för man har det mesta, så kommer tuffa beslut ändå att nå en. Hans föräldrar gick i sär när han var 6 år gammal. Sen efter det lämna han sin pappa för att leva med sin mamma. Dom levde i en liten etta i ett nästan ''ghetto'' område. Langade han droger? Nej, det sysslade han inte med. Var man ''rädda'' för han och hans kompisar om det skulle bli beef? Ja, det kan man säga. Men han märker med åren att hans mamma är ostabil. Hon tar inte hand om honom som en mamma ska göra. Hon är ofta full, somnar hela tiden istället för att laga mat, tvätta kläder, städa lägenheten och liknande. Så till slut vid 10 års-ålder så väljer Joel att flytta till sin pappa. Hans pappa tar självklart emot honom och uppfostrar honom, han och hans nya fru, i en villa i samma stad. Dom lever med en bra ekonomi och Joel får senare en bror och syster som är idag 9 och 11 år. Men bara för att han lever med många saker, pengar och andra önskemål så blir saker ändå komplicerade och jobbiga. Han har fortfarande ett ''gammalt'' liv kvar där han levde hos sin mamma. Folk tappar inte kontakt bara sådär. Och desto äldre man blir, desto mer problem uppstår det. Hans gamla kompisar behöver hjälp med inte bara beef längre, dom blir äldre och sysslar med saker som droger och vapen. Det är ändå jobbigt för Dwayne att han måste titta tillbaka när han bara vill fokusera framåt. Han har äntligen börjat fokusera på skolan och sport som han tycker är kul. Nu blir han tillbaka dragen i skiten som han inte uppskattar, men han vet att han vill hjälpa hans ''grabbar'', eller ja, gamla grabbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är seriös med mitt rollspel, jag har erfarenhet av rollspelande. Spelat många timmar och lärt mig mycket. Jag sprider glädje, jag är ingen vinnarskalle så jag kan förlora scenarion, jag ser hellre att båda parterna har roligt istället för att någon har tråkigt och förlorar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelarbasen samt scripsten, ni har en extremt stabil spelarbas. Därför väljer jag er framför massor av andra servrar

Hur hittade du Unive? Topplistan på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mig och min karaktär, jag vill även ha roligt. Det är väldigt viktigt för mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Knyta kontakter, och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, jag förstår.

Väldigt bra och välutvecklad karaktärsbeskrivning, dock borde du utveckla de andra svaren. Lycka till!

Bra ansökan, men borde utveckla lite mer på de sista frågorna.

Tillbaka