Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mellis1x

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153658881/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Olsson

Vad är ditt discord namn? mellis#8188

Vad är ditt födelsedatum? 2005-04-27

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 27 och heter Ove. Ove har haft en bra uppväxt i en stad som heter Östersund. I Östersund växte han upp med sin mamma, pappa och äldre syster. Ove's syster är två år äldre och har nästan inga liknande intressen till Ove's, därför spenderade Ove mest tid med sina egna kompisar och spelade spel och andra aktiviteter under hans uppväxt. Ove's pappa är egenföretagare innom handel och säljer större maskiner inne i Östersund. Ove's mamma jobbar innom vården på ett sjukhus, mest på akuten.
Ove har länge drömt om ett liv i lyx men har inte haft en rak väg till framgången. Det var då han började med kriminaliteten i Östersund's Centrum. Han började hänga runt med äldre grabbar som hade sina knep för att tjäna ihop snabba och enkla pengar. Ove hamnade i en ond cirkel. Ove sålde droger och andra typer av olagliga substanser åt sitt gäng. Ove var fast. Han ville inte vara i denna sitts som han var i just nu. Men han ville ju ha dendär lyxiga villan och domdär dyra bilarna. Så Ove kände att det inte fanns något annat väl. Han slutade med kriminaliteten runt slutet mot gymnasiet och efter det flyttade han hit, en bra framtid tänkte Ove. Han säger till sina föreldrar att han jobbar natt på en verkstad men i verkliga fallet så är han ute med sitt nya gäng på kvällarna och skapar problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stort intresse för Roleplay, blivit väldigt insatt i det nu igen. Har kanske inte många timmar men har ändå mycket kunskap för hur det ska gå till på en sånhär server. Mogen av mig, är ju 16 så det är väl väntat. Kommer att hjälpa till i discorden med frågor och skapa en bra upplevelse för alla andra medlämmar på denhär servern. Bättre RP är ett av mina mål med att bli Medlem på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna kvalite på en RP server har ju varit eftersökt i svenska FiveM och äntligen hittat det. Största och den bästa RP servern jag sett under tiden jag spelat. Aldrig blivit RDM:ad eller liknande, ett allmänt bra Community.

Hur hittade du Unive? Min kompis hade hittat servern och sa att jag skulle joina och då fastnade jag direkt, tog en paus ett tag men hittat tillbaka nu igen. Ultimata RP upplevelsen på en svensk server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill skapa en minnesvärd karaktär som många i staden känner till, vill utväckla mitt "skådespel" generelt och detta är en bra start för det. RPa seriöst och inte bara dyra bilar och skit. Skapa minnen med andra spelare på servern och skapa bästa upplevelsen för med spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utväckla min karaktär så bra som det går, ha bra inlevelse och bara allmänt ha det bra på servern med polare och blivande vänner och okända. Göra denna RP server ännu bättre än vad den är genom att ta det seriöst helatiden och försöka att inte bryta karaktär. Göra allt för att skapa en bra plats för folk i alla åldrar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej är inte medlem i någon annan server för tillfället då jag inte hittat en server i samma klass som denna.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Tillbaka