Medlem ansökning Yebany Brot

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yebany

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984613382/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander kooijman

Vad är ditt discord namn? alexander.kooij

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yebany Brot, ung kille på 21 år. Han växte upp i ett trasigt och fattigt hem, flyttade runt ganska mycket i staden men höll sig alltid till hans intressen; bilar. Redan vid ung ålder så började han ett liv som kriminell då han var tvungen att skaffa pengar själv. Det enda han visste hur man gjorde var att sno bilar eller sno bil delar, som t.ex katalysatorer eller däcken. Ganska snabbt blev han indragen i en värld av massa kriminella aktiviteter och klättrade stegen av ranger inom den världen. Nu när han har växt på sig några år så har han försökt att sluta, då hans vän dog till en skottlossning för han stal en bil från en farlig kille, vilket fick Yebany på en väg av upprättelse och rättvisa. Han finner sig själv var pengarna är, varesig det är att boosta bilar eller att hitta ett hederligt jobb som han betalar skatt för. Han är en känslig person men lite av ett hothead, lojal till ett fel och värderar hans nära mer än allt annat.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, från spel som Csgo och forza. så kan jag bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag byter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP i den rediga världen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är ganska ny med GTA RP. Kollar mycket videos och streams på denna servern och ni är ett underbart gäng och hoppas kunna hjälpa till att fortsätta så att servern gör gött.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM och kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mig genom GTA RP. Jag är väldigt exalterad att möta nya personer, vänner och klättra stegen i den kriminella världen, alternativt den hederliga vägen som polis, eller båda på samma gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu har inte gjort på länge.
 
Tillbaka
Top