Accepterad | Medlem ansökning (skyline & tader)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bobsan@

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 1466535729

Vad är ditt namn i verkligheten? Haval

Vad är ditt discord namn? bobsan #2177

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bobsan han är uppväxt i ett ställe i afrika de har varit ganska tufft för han eftersom att hans familj hade inte pengar och inte rent vatten eller mat. Så deras familj letade efter mat i sopar och så vidare så de blev väldigt svårt för dem i livet. Efter ett tag fick han tag i ett sätt för han och hans familj att skaffa jobb och flytta till stockholm fast dem blev helt förånade när dem var där eftersom att stocholm hade så mycket mat och så mycket bilar och allt sånt Bobsan fick ett jobb i ett cafe som han först tyckte var jätte svårt men efter ett tag så vart de enklare för honom. Hans föräldrar jobbade på en galleria på subwey dem var ju helt nya till allting och var helt hystreiska. Men efter ett tag vändje dom sig också. Men >Bobsan tröttna på att jobba på cafe så att han såg ju några gangsters ute på stan och då tänkte wow jag vill bli som dem. Efter några veckor samlade han mod och frågade skulla kunna få hänga med er dem svarade ja och sen blev han en boss så kom känade mycket pengar o gav till sin familj han är en boss har har gått igenom mycket men har tagit igenom allt till slut men sen fick han tankar att bli polis så han ville va gangzter men ändån va polis men han blev inte de så han försöker senare men han e kriminell samt att han e polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med rolig och seriös och mogen rp. Så att alla får en trygg och bra första inntryk på servern så att dem känner wow den här servern har bra rp den har vill jag börja rpa på jag kommer också att bidra amed bra rp och försöka hjälpa dem som är nya till fivem och har unive roleplay till sin första server då de kan bli väldigt svårt eftersom att unive är en server med väldigt bra ro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och seriös och mogen rp. Så att alla får en trygg och bra första inntryk på servern så att dem känner wow den här servern har bra rp den har vill jag börja rpa på jag kommer också att bidra amed bra rp och försöka hjälpa dem som är nya till fivem och har unive roleplay till sin första server då de kan bli väldigt svårt eftersom att unive är en server med väldigt bra ro.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man gör så allt blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Att man ska ha roligt på servern även om motparten vinner i ett scenario TEX bankrån eller snutjag eller i ett kriminellt scenario bara

Hur hittade du Unive? Jag va med min vän o han sa att han spelade gta rp på er server.så jag blev intresserad börja kolla youtube o massa om mer.sen så köpte jag en data o så o ladda ner gta o fivem o började spela o nu vill jag ha de seriöst.på riktigt så nu vill jag utveckla o bli medlem sen när jag e de så vill jag köpa Krim.

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka