Accepterad Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FleXible

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/DongeMan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? FleXible#8252

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Berit Yurr som är född 1997 (24 år) och kommer från Frankrike och är en väldigt energirik person som gillar att vara lite överallt och göra lite allt möjligt. Han har väldigt stort intresse av gäng-kriminaliteten och allt som hör till det som t.ex droger, vapen osv. När han bodde i Frankrike så var han med i ett gäng där han råkade göra ett fel så att han var tvungen att flytta hit istället på en nystart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag ska bli medlem för att jag har mina erfarenheter efter både mitt IRL liv som en viss karaktär och sen dessutom mina erfarenheter från mina förra rp servers där jag gjorde lite allt möjligt. Så jag känner att just jag ska bli medlem för att jag kan en hel del inom rp, sen så är jag väldigt hjälpsam och kommer fram med lösningar på bästa sätt om det behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Folket som bara finns här och gör en skön och go stämning. Utöver det så finns det sjuka bilar och sätt att modifiera dem på. Allting gör min experiance med roleplay mycket roligare och får mig att känna att det finns en mening med att fortsätta spela här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på topplistan på FiveM efter min paus och tänkte att jag skulle ge det en chans, fastnade redan första dagen för communityn här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förhoppningsvis sprida glädje och visa dem som är här att det är kul med roleplay så att folk som kanske är nya stannar och ger det en chans även om det är svårt i början.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha sjukt roligt med rp och alla andra som är där inne och allmänt bara ha en trevlig stund med alla människor som är där. Och sen förstås jobba på att bli så bra som möjligt på att roleplaya och komma in i Unives communityn.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Kom nyss tillbaka till FiveM efter en bra paus på några månader. Men jag har spelat på andra engelska rp servrar innan. Minns däremot ej namnen på dem.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och kommer aldrig be om att få den läst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka