Medlem ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_puffe.1k

Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? Är på mobilen men mitt namn är eblychert

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? erddy#2546

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2008

Berätta om din karaktär.
Hej, min karaktär heter Oliver Petterson och är 30 och en snäll och god kille som älskar att va med sina vänner. Han hjälper hemlösa väldigt mycket då Oliver har varit hemlös i 3 veckor för hans föräldrar lämna han. Det kom en familj och tog hand om Oliver och nu mår han bra. Han intresse är att mecka med bilar och även sälja den och hans favorit märke på bil är nog BWM och just nu äger han en Volvo som han sladdar väldigt mycket med. Han är ofta med sina vänner så dom brukar kolla på bilar samt åka runt o min kompis Lamborghini som går i 300 nästan. Oliver tycker det är jätte kul och han ska nog börja jobba på en bilfirma och sälja bilar…

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en bra och hög RP nivå då jag spelar väldigt mycket efter suntförnuft och följer alla regler ni har och jag skulle vilja jobba på nån bilfirma men samt man kan göra mycket med whitelist..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kört på den innan och känt att servern är skit bra och ni har så bra RP som vissa andra inte har och hittat rätta server som har den RP nivå som jag har och gillar eran RP och alla är snälla och får ett riktig intresse för att man har kul med RPandet

Hur hittade du Unive? Den är mest inne på av Sverige och högst på listan och har talas mycket om den och ni har bra och hög RP som jag har och eran server är skit bra

Vad har du för mål med ditt rollspel?
Att ha kul men samt spela efter alla regler och inte bryta dom t.e.x suntförnuft är bra att spela efter för då tänker man att man ska kunna göra de IRL och att kunna jobba på marja-Lisas och bli högre uppsat i t.e.x ett jobb eller inom staff teamet..

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bra och ha kul och bli högre uppsat ksk inom ett jobb eller typ staff eller typ bara ha kul och känna mycke cash ingame och tänka ha kul och få riktig hög RP samt jobba på ett riktig kul jobb och även få mycket mycket bra RP för att sen få med det långt fram i unive..

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja ksk nu men sen om jag få wl så är det bara denna!!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag vet och uppfattat

Tillbaka