Medlem ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Enzo90K

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Saleh muhammed

Vad är ditt discord namn? Enzo90K

Vad är ditt födelsedatum? 01-20-2008

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär Abdi muhammed. Han var född den janarui den första 2000. Abdi har en arabisk bakgrund då han föräldrar flydde från krig strax innan Abdi var född. Adam växte upp i en småstad där hon hade en nära relation till naturen. Han spenderade sina somrar med att utforska skogarna och badplatserna i närheten. Abdi föräldrar ägde en liten bokhandel i staden, vilket inspirerade honom att utveckla en kärlek för böcker och berättelser. Abdi är en nyfiken och passionerad individ. Han känner en stark koppling till naturen och brinner för att sprida medvetenhet om miljöfrågor. Ibland kan han kämpa med känslor av frustration över människors likgiltighet gentemot naturen, men samtidigt bär han på en hoppfullhet om att kunna påverka förändring genom sitt arbete. Abdi älskar att spendera tid utomhus, vare sig det är vandring i bergen, paddling på sjöar eller bara njuta av en lugn stund i en park med en bra bok. Han är också en passionerad skribent och älskar att berätta inspirerande historier om människor och platser som påverkar positiv förändring. Förutom sitt engagemang för miljöfrågor, är han också intresserad av konst och musik och älskar att delta i lokala konstutställningar och konserter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bli medlem i Unive kan vara meningsfullt av flera skäl, Jag förstår vikten av roleplaying på en FiveM-server och kan bidra till att utveckla och upprätthålla regler som främjar en realistisk och engagerande RP-upplevelse, Dessutom har jag Erfarenhet med rollspel, Jag har spelat i servern och tycker det är mycket möjligt och att bli medlem innebär mera möjligheter för mig så jag kan hjälpa till med att göra servern bättre och en bättre server där alla är välkomna att Rp'a I

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att du som deltagare i rollspel är beredd att skapa en berättelse eller situation där din egen karaktär eller grupp av karaktärer tillåter att en annan karaktär eller grupp vinner eller når sina mål. Det är ett sätt att främja en realistisk och dynamisk berättelse, där olika karaktärers mål och intressen vävs samman på ett trovärdigt sätt. Exempel på scenario kan vara att om man blir stoppad av polis och har olagliga substanser på sig så får inte Rp'a dåligt bara för sig egenskull, Utan man ska inte bara rp'a efter pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel på några viktigt regler är till exempel: Vdm, Metagaming, Ooc och Powergaming. Vdm är en förkortning på vehicle death match och innebär att medvetet kör på någon annan eller krashar in i någon annars bil för inte anledning över huvudtaget. Ooc är också en förkortning och står för Out of charecter och innebär att man pratar ingame fasten inte Rp. Till exempel att man säger ''Tryck på knappen till höger'' eller liknande att man pratar ingame utanför sig character

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har omfattande erfarenhet av rollspel och har aktivt deltagit i RP-gemenskaper under de senaste åren, Jag har erfarenhet av rollspel på olika plattformar, Min erfarenhet av rollspel inkluderar inte bara att spela olika karaktärer utan också att genomgå konstruktiv karaktärsutveckling inom berättelser

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet av Lua-programmering, vilket har gjort mig kapabel att skapa och anpassa scripts för att förbättra rollspelsupplevelsen. Min passion för rollspel har varit en central del av mitt spelande i flera år. Jag är angelägen om att bidra till Unive och ser fram emot att vara en aktiv och engagerad medlem.

Tillbaka