Accepterad MediaMarkt | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MediaMarkt

Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Izak Lanil

Ditt discordnamn: MediaMarkt#1173

Ange ditt födelsedatum 8 December 2007

Varför ska just du bli staff? Det finns ett flertal anledningar för mig att ansöka om staff positionen. Jag vill försöka assistera individer även om dem är nya till rollspelandet eller erfarna medborgare. och se till så alla personer som jag har möjlighet att hjälpa får det så bra som möjligt och kunna känna sig trygga inne på Unive. Jag har haft den hyggliga tillfället att kunna vara Staff innan på Unive och jag tror jag är bra för den här positionen då jag har rollspelat som en individ inom gängkriminalitetens världen ett tag och har inte sett en bra chans att avgå från min nuvarande position. Jag har också sett hur dåligt den kriminella världen har blivit och varit och folk vågar för någon anledning inte ta upp det på möten. Jag vill göra Unive till en trygg plats i slutändan och försöka hjälpa servern i dess fullständighet. Serverns gäng situation har blivit så dålig så man ser folk skotta utan anledning mot solos och andra gäng som de egentligen inte har någon som alls relation till. Jag vill försöka hjälpa dem här individerna så det inte händer ett flertal gånger. Jag lär mig snabbt och tar emot all kritik jag får till fullständighet. Jag ser hela servern från min sida och så som jag ser det så ligger den i kaos och jag skulle vilja vara ett stöd åt personerna i den gängkriminella världen så dem som gör dem här delen skulle få det stödet de behöver och se till så den kriminella världen hade kommit till en viss balans. Jag ser folk göra flera regelbrott under de scenarier som jag varit med i. Vissa allvarliga och vissa som är mindre allvarliga. Jag skulle försöka göra så dem personerna som gör dem allvarliga regel brotten hade fått det straff de förtjänar samt försökt hjälpa dem så det misstaget inte händer igen. Jag skulle försöka göra så fler och fler hade fått en mer säker plats på Unive och se till så hela servern hade varit så professionell som möjligt. Jag skulle försökt att vara så rättvis jag kan och inte ta någon sida. Jag skulle inte hasta till beslut och sett till så jag hade tagit den tiden jag behövde och tittat till all bevis innan jag skulle tagit ett slutligt beslut. Jag tar emot all kritik jag får och använt den kritiken för att förbättra mig och sett till så jag är en så bra staff som möjligt. Bryr mig inte mycket vem som jag pratar med hade pratat me dem med en lugn och respektfull ton och sett till så dem förstår varför jag tar dem beslut jag hade gjort. Om jag hade fått chansen att bli staff på Unive hade jag tagit min tid seriöst och sett till så jag påverkar servern åt ett bättre håll och försökt göra så servern blir så stabil och säker som jag hade kunnat göra den. Jag har pratat med många staffs under min tid på Unive och jag har lärt mig mycket om deras arbete och varför dem tar dem val som dem gör. Jag hade försökt sätta ihop all den här faktan i ett och varit en bra staff samtligt gjort Unive till en välkomnande server som jag vet att den kan vara. Jag har varit Supportansvarig och Jobb Ansvarig under min tid som före detta Staff. Jag lärde mig mycket av min tid som Support och jag skulle fortsätta hålla en bra och respektfull ton medans jag satt Support. Jag vet hur forumet funkar och hur jag hanterar det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 14:00 - 21:30
Tisdag: 15:00 - 21:30
Onsdag: 14:00 - 21:30
Torsdag: 15:00 - 21:30
Fredag: 14:00 - 04:00
Lördag: 10:00 - 04:00
Söndag: 10:00 - 21:30
Jag är oerhört mycket Aktiv på discord även på vardagarna då jag går i skolan men håller mycket stor koll på mitt discord på telefonen och skulle spendera så mycket tid jag kan på PM’s och ibland hade jag försökt gå in i support om ingen annan finns där och ta ärenden om individer väntar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i drygt 9-10 månader och har under tiden jag skriver den här ansökan 1,743 timmar och drygt 98% av det är på Unive. Dem andra 2% är på RSM Freeroam.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var Staff innan i nästan 2 månader och lärde mig mycket inom Staff-Arbetet och tycker jag hade varit en bra kandidat till Staff.
Jag gillar och saknar arbetet. Jag blev anställd som staff igen efter den tiden och då blev jag upphöjd till Mod.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle vilja jobba som RP, Support och Donations, Jobb Jag tycker dem här yrkena inom Staff världen är intressanta och jag har kunnat hantera både Support och Jobb ansvarighets positionerna innan. Jag kan inte passa som Servervakts ansvarig då jag inte tycker yrket är intressant och tycker inte jag är rätt individ för arbetet inom arbetet som Servervakts ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka