Nekad MECKAREN | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MECKAREN

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371520495/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? MECKAREN#0170

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer heta Ezekiel Reyes. Han va en person som oftast var glad och trevlig, men sen hände en sak. Hans mamma blev dödad i sin butik under ett rån. han blev ledsen och hamnade i kriminalitet och började hänga med fel personer. han började med vapen handel och till slut fick han ett fängelse straff. Han slutade med kriminaliteten och tänkte över sitt liv. Han började komma ifatt med sitt liv och fick ett jobb. Han blev allt som allt gladare och levde sitt liv och var på den bästa punkten i sitt liv. han bestämde sig för att flytta från mexico ner till sverige. Han fick vänner, dom blev som en familj för honom. Nu var han lyckligare en någosnin. Han började gå ut med sina vänner. Dom brukade fiska, åka bil och festa. Han skaffade ett gym kort och blev stark och muskulös. Han började på boxning. han älskar att träffa nytt folk och nya vänner men håller sin kompis krets ändå bara till dom som han litar på. han gillar även att åka motorcykel med sina vänner. han får ett erbjudande som var att om han började samla information om en kriminell liga för en stor summa pengar. han gjorde detta och fick en hel liga efter sig. så han fick flytta ifrån staden han bodde i och nu hamnade han här på en ny start med bara en liten summa kvar av pengarna som han fick av staten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag gillar unives comunity och jag tror att jag kmr kunna skapa långa och bra scenarion pga av det höga spelar antalet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en seriös spelare med em hög rp nivå, jag kommer vara social och dra ut på scenarion. Jag är en trevlig människa och genuin. seriös rpare är jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela efter vinst, utan att motpartenska oxå ska kunna vinna. man ska spela för de är kul och inte för att vinna

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier, kört här innan och igenom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka