Nekad MECKAREN | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MECKAREN

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: MECKAREN#0170

Ange ditt födelsedatum 30 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff innan men blev de-motad under min prao vecka, har nu tid o kompetens för det. vill göra unive till en bättre plats och hjälpa comunityt på ett nytt sätt. Jag tyckte det var roligt att vara helper och vill vara det igen. Jag har inte heller så mycket träningar så kommer kunna vara inne varje dag minst 2 timmar. jag gillar att hjälpa folk och är trevlig och en bra lyssnare. kan mycket inom staff arebtet osv och känner mig redo för att bli helper igen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 2 timmar på vardagar och minst 3 på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? ca ett halvår

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit don ansv tidigare och varit en aktiv helper. kan kommandon och vet hur det funkar inom helper / staff rollen. blev demotad för inaktivetet då jag hade mycket träning och hade prao under den veckan. Har fått en hel del +rep o -reps och tagit alla bra o lyssnat vad som stod.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation då jag vill testa på nåt nytt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka