Accepterad MECKAREN | Ansökan till Servervakt [ Gaywi.G T R ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MECKAREN

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? MECKAREN#0170

Ange ditt födelsedatum 30 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:30 - 16:45 (träning)
Tisdag: 13:45- 22:00
Onsdag 18:00-22:00
torsdag: 16:00 - 18:45
Fredag: 16:00-05:00
Lördag: 13:00-06:00
söndag: 13:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader ca

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/PMBayfDc5XHtV/d1337huolTMR?invite=cr-MSxiWHosMTYxNjgxNzI5LA

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är ansvarig för en del av servern. servervaktens uppgift är att banna, sparka, stoppa och återuppliva de som behöver det. Alla kommandon som servervakten ska använda är /kick, /svban, /dv/revive. Så servervakterna gör sina staffs jobb lättare istället för att de måste slösa sin tid på något som någon annan kan göra och sedan förlänga förbudet. Annars måste servervakten kunna rpa på en bra och hög nivå och inte bryta mot några regler. Som servervakt ska man inte heller vara rädd för att ge ut straff, utan man ska göra det som krävs för att den här personen ska lära sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag känner att jag har kompetensen för rollen. Med det i åtanke vill jag inte vara en servervakt som missbrukar eller missköter perms, men jag vill göra det för att sparka/banna spealre som inte följer reglerna. Jag ska visa mycket närvaro och visa att jag verkligen vill vara en servervakt. Jag vill också hjälpa staffsen arbete genom att förbjuda eller sparka de som fuskar så att de inte behöver slösa tid på det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. I rollen som servervakt kan SV abuse och korruption förekomma mycket. Missbruket kan vara att du till exempel revivar dig mitt i ett scenario, eller så gjorde du det för att vinna ett scennario du inte borde ha vunnit. Korruption kan vara när man ser någon som bryter mot reglerna och ändå medvetet inte förbjuder det, bara för att man känner personen osv.

Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka